vineri, 28 decembrie 2007

In cele din urma...

Am ajuns din nou acasa...

Am fost la Tgv, unde am fost dezamagita de adunarea de Craciun din acest an. Obisnuiam sa fim mai multi! Si mai veseli! Si parca erau si mai multe feluri de carnati... Din ultima generatie am fost prezenta doar eu, din pacate, ale mele verisoare fiind plecate din oras, care pe unde a apucat, din diferite motive. Recunosc ca in ultimii ani, distractia cea mai mare pentru mine acolo era mancarea. Tot felul de specialitati facute in casa, de diferiti bunici, unele mai bune ca altele. Dar eram toti, si vorbeam si radeam si ne si certam, caci asa este TOATA fam. Nicolae, fie ea Senior, Junior, sau Mezin (sau cum s-o spune la cei mai mici).

Am dus dorul sentimentelor de alte dati, de alte Craciunuri. In schimb, ma bazez foaaaarte tare pe Vatra Donei si cele cateva zile bune petrecute acolo. Ma asteapta ceva zapada, schiuri siiii.... CAI!!!

Vestea buna (sau proasta, nu stiu cum sa o mai iau) este ca dupa ce ne intoarcem, pe 2, mai suntem invitati undeva, pentru a sarbatori Sf. Ion alaturi de alti multi Ioni, pe langa tati. Si nu stiu ce ma voi face cu toate proiectele pt facultate, caci nici nu prea pot sa lipsesc de la ziua tatalui meu, dar nici sa raman cu proiectele de izbeliste. Asta CHIAR nu imi permit. Cred ca voi calcula mai bine si intr-un final, voi ramane acasa.

Chiar am simtit lipsa internetului anul asta de sarbatori. Imi doream cu mine laptopul! :( Nu e bine.. stiu.. macar sarbatorile sa ne tina departe de tehnologie si de internet si de tot. Am devenit, oare, dependenta? Teama mi-a fost imediat inlaturata, atunci cand nici bine nu am inceput a ma plange de asta la tata, caci si el m-a aprobat : "E adevarat, tati , chiar mi-a lipsit calculatorul zilele astea!"

Sa fie oare pentru ca unii imbatranesc si s-ar fi refugiat in asta, sau poate pentru ca nu ne-am mai simtit atat de bine ca alte dati si aveam nevoie de ceva pentru a suplini asta? Uf... Cam greu.

Am ajuns, am deschis calc, m-am uitat pe unele bloguri dragi mie, m-am uitat pe mess dupa unele litere... :D , am dat drumul la muzica si mi-am facut bagajul. Care s-a dovedit a fi neasteptat de simplu si de rapid, in ciuda faptului ca nu aveam nici cea mai mica idee ce sa imi iau la mine. Dar am deschis dulapul si m-am luminat! :) Si gata si bagajul.

Acum imi vizitez vecina, dupa care ma voi intoarce sa imi fac mult asteptata baitza cu cele fff multe ingrediente!! Mmmm... :D Stiu cateva persoane care daca ar citi aici, i-ar duce dorul cu siguranta acestei baitzee... :P

La multi ani, pentru ca pana la anul nu voi mai scrie ( decat daca ma duc AZI si imi deschid netul pe telefon pentru toate zilele astea in care voi fi plecata, glumesc :( ) si caaaattt mai multe impliniri si lucruri frumoase si roditoare si etcccccc pentru anul ce vine!!!

:* :* :* :* :* :* :* :* :*

6 comentarii:

Anonim spunea...

La muuuultiiiiiiii aniiiiiiiiiiiii!!!!! :*:*:*:*:*

Anonim spunea...

La Multi Aaaaaaaaaaaaani! (De 3 ori). Chiar daca prea (cam) tarziu.

Enjoy... spunea...

@ b. LA MUUUUUULLLLLTTTIII AAANIII!!!! :* :* :* TE IUBEEEESSSCCCCC!!!!!

@ dan NICIODATA nu e prea tarziu!! ;) La multi, multi, multi (de foarte multe ori) ani!!! De 1000000 mii de ori mai bun decat cel ce tocmai s-a incheiat, caci am auzit ca ti-a priit!

Anonim spunea...

la muuuulti aniii!!!!
si la tine de zece milioane de ori mai bun ca asta care am auzit ca si tie ti-a priit :D
<3u4evr

Enjoy... spunea...

@ Lucky charm MAAAARRREEEE shmekera eeestiiii!!! Vezi ca ai multa treaba anul asta!! :P

Si sa iti stapanesti sanatoasa jucaria!! Sau.. bijuteria! ;)

Anonim spunea...

i-a priit f bine... LA MULTI ANI