marți, 18 decembrie 2007

PRAGA 6- Still impressed!

Este a 6 a zi de cand am plecat si nu prea mi-e dor de casa si punct. Este ATAT de frumos aici incat chiar nu as pleca prea curand... Azi vine Sefu. In cateva ore, mai exact..

Azi mi-am cumparat hainutze.. dragute, foarte dragute.. inca ceva de adaugat la cadouri (joi e ziua pentru cadouri) am si papat.. din nou, ha, ce chestie, DA, mai facem si altceva pe langa cumparaturi. :D

Daca va zic, aici si aurolacii sunt culti. Azi am vazut un boschetar care CITEA! Da, frate, citea aurolacul!! :=)))))) Nu voi mai vedea asta niciodata, presupun. Am vrut sa imortalizez momentul, dar mi-era rusine.. Era tot aurolacul de ieri. In acelasi loc. In centru, pe o bancuta. Avea o carte pe care nu tocmai o deschisese, era aproape de mijloc, deci citise!! Hm.. daca ar citi aurolacii in Romania ...that would be smth! :=))))

Ma toooot impresioneaza oamenii, locurile, strazile, curatenia de pe strazi... TOT!

Azi dau ceva de baut pentru ziua mea, ca tot vine si Sefu' si maine e si petrecerea, nu voi mai avea cand.

O sa imi fie dor. Ma tot uit in jur si savurez totul. Nu stiu cum ii voi putea multumi vreodata Sefului meu pentru ce traiesc acum. Daca nu era el.. daca nu erau pensiile de la ING, sa il intalnesc pe el, defapt.. Of! Da, I'm happy!!

Am facut multe poze si filmulete. Abia astept sa pun si pozele. Cred ca nu voi mai updata posturile scrise deja, ci voi face un post sau doua numai pentru poze! :D
Azi mi-am luat capsune.:D Mari si frumoase, ca in "Necunoscuta". Cine stie, cunoaste.

:* :*

Un comentariu:

Anonim spunea...

da frateee... capsunile alea...super tari!sper ca le-ai savurat pana la ultima :)
da' chiar trebuia sa-l imortalizezi pe aurolacul ala k sincer...nu o s te mai intalnesti cu asa ceva..:)
<3u4evr