joi, 3 ianuarie 2008

Happy New Year !!

Iata-ne iar pe acasa, la inceput de an, gata iar de despachetat-impachetat. Acasa ne-a asteptat un viscol ingrozitor, mocirla si... in rest, o casutza primitoare, cu un bradut foooarte frumos, un calculator cu interneeeeeeetttt, si in rest.. multe alte surprize frumoase. :)

Am petrecut frumos, zona in care am fost este minunata, te face sa vrei sa te intorci si sa rezervi camere pentru urmatorul revelion de pe acum :) Vremea a fost excelenta, zapada muuuulta, cum e azi in Bucuresti, dar cu mult soare, multe sanii, caluti de munte (foarte ascultatori, foarte bine- facuti, care te mai si trantesc, asa, de drag!), vin fiert, skiuri, colinde, colindatori si muuuuuuuulte alte lucruri frumoase!

Am fost multi, am fost galagiosi, am facut de tooaaate, ne-am batut cu zapada, am mancat mult, caci asta face tot romanu' in aceste zile, am avut grija de copilasi, ne-am imbujorat un pic si am prins energie pentru tot anul!

As vrea sa scriu cate ceva despre maretele mele planuri pentru 2008, dar nu exista. :) Nu, nu mi-am facut liste, nu mi-am propus chestii, poate doar asa, chestii de bun simt, sa termin cu bine facultatea asta, ca m-am plictisit deja, sa nu imi schimb acest serviciu minunat, sa ...cam atat. Bine, in mintea mea se invart o gramada de lucrusoare acum, care vor sa fie si ele scrise aici, dar nu mi-ar ajunge file intregi si luni de zile pentru a intocmi o lista sau un clasament. Nu vreau nimic radical, nu am pretentii stricte, nu ma cert cu mine ce sa fac, ce sa nu fac. Mai ales ce sa nu fac. Atunci cand stiu ca nu e voie, ATUNCI e mai tentant.
Nu... las lucrurile asa, le iau usor, usor, iar daca va fi nevoie, vom mai face o sedinta ca aceea de mai de mult.

Iata cateva poze dragutze, caci asa v-am obisnuit si stiu ca acuma asteptati :) :
Cei doi finuti ai mei, Luca si Cami, care se iubesc muuuuuuuuuuuuuuuulllltt!! :D :*:*:*:*:*

Unul din calutii pe care i-am calarit:

Si in spatele meu, calutul care m-a trantit, cel cu coama blonda :D

El defapt, saracul, nu a avut nimic cu mine, sa va povestesc... Eu nu am la telefon decat sonerii agitate, niciuna mai linistita, si cand suna, imi sare mie inima, dar unui biet calut, si FARA SA. Si uite-asa m-a sunat pe mine my dear cousin, si cand a auzit calutul, s-a smucit (eu tocmai ma suisem pe el, caci pana atunci il calarisem pe cel cu sa) si a luat-o la fuga.. Eu, cu tel intr-o mana si cu darlogii in cealalta, fara scarite, doar cu o patura sub mine, tine-te daca poti! :))) Si m-am tinut, m-am tinut, asa intr-o parte, atarnand (ca in filemele cu... tantalai, sa zicem...) pana cand am vazut ca sunt destul de aproape de patura moale de zapada care ma astepta cu drag, si atunci am eliberat calutul sa se duca unde vrea, dar fara mine. E adevarat, m-a durut un pic fundul, dar am avut noroc cu cei cativa ani de experienta in echitatie, cu inaltimea nu prea mare a calutului si cu zapada de cativa cm buni grosime. :) Eram insa, linistita, caci stiam un lucru sigur: atunci cand cazi, calul nu calca niciodata pe tine! Daca nu stiati, ati aflat acum! :)

Iata si prima mea cazatura de pe cal. Sa nu mai zic ca exact cu 2 min inainte ii povesteam omului acela cu caii, cum imi spunea mie instructorul meu o data "Calaretul care nu a cazut de pe cal, nu e calaret!" :))) Si uite asa am devenit eu calaret adevarat!

Si intreaga masa de petrecareti infometati:

E adevarat ca am muuuult mai multe poze, dar sunt pentru cei care ma vor vizita. Ca daca vi le arat pe toate, atunci cine mai vine la mine??

Acum astept sa vad ce mai zic cei de la meteo ;) , ca sa stiu daca mai plecam maine sau nu. Da, am luat hotararea de a pleca, pana la urma, dar imi iau laptopul cu mine ca sa lucrez la proiect, si vb foarte serios. Deja m-am apucat, dar fac pauza ;)))).

Pai... ce sa mai zic... ganditi-va la tot ce e mai bun pentru 2008... am auzit ca muuuuultora le-a priit 2007, si mie, desigur! Si chiar am amintiri foarte frumoase chiar din prima pana in ultima zi a anului!

Astept cu drag sa ma duc la birou luni, nu mi-e dor deloc de scoala, si abiiiia astept sa imi intru din nou in ritm. Va fi unul mai bun decat pana acum, asta cu siguranta!

Niciun comentariu: