duminică, 16 decembrie 2007

PRAGA3 - Cele mai frumoase peisaje, EVER!

M-am trezit un pic ametita de la efectul bonurilor de aseara :)) si eram singura treaza la ora aia. 8.30. Asta pentru ca imi pusesem ceasul sa sune. De ce? Nu stiu. Pentru mine termenul de "concediu" cred ca imi intra cam greu in vocabular. Si tocmai cand ma gandeam sa nu imi mai pun ceasul sa sune, maine dimineata mergem la birou, la 7 sunt in picioare, ca trb sa ma spal pe cap, sa ma aranjez si sa mergem sa spalam masina. Dar asta maine.

Am papat ceva si am citit pana s-au trezit restul.

Am plecat destul de tarziu, dar am vizitat foarte mult: Am vazut iar podul, centrul vechi, pliiiin de stradute cu magazine cu de tooooaate! Azi am facut pauza de shopping. Cred ca si maine. :D
Ne-am bazat din nou pe F ca ne va duce unde trebuie si am ajuns in cel mai frumos loc in care am fost vreodata. Este vorba de castel-Castelul Praha, care inconjura cea mai mare catedrala-Catedrata Sfantului Vitus, pe care am vazut-o eu vreodata! M-a uimit marimea ei, interiorul, arhitectura, dar m-a dezamagit lipsa picturii. Doar statui si cateva vitralii, foarte frumoase, ce e drept. Dar cand vezi o catedrala ATAT de mare, te astepti la ceva culoare, aici nu... Mai mult negru si intunecat. Din pacate. Dar impresionanta.

De aici, de sus, vedeam apa-Vltava, si tooooaata Praga. Nu stiu daca ati fost vreodata la Deva, sus, in cetate. Cam la acea inaltime eram si vedeam cu ochii mei cel mai frumos peisaj pe care l-am vazut pana acum...Toate cladirile alea colorate, podurile peste apa, ziduri.. toate la un loc. Mi-a placut foarte mult si Israelul, si Vienna si Venetia si...DAR asta nu se compara cu nimic.

Si o sa mai mergem zilele astea de mai multe ori. Cel putin pe pod, Charles Bridge, vom merge in fiecare zi.

Azi iar am vazut souvenir-uri din toate felurile. Dar vorba lui F. : "ce fac eu? pai ma duc, vad, imi fac un top al tuturor chestiilor pe care le-am vazut, si in ultimele zile...cumpar, frate!".

Mi-am gasit un ceas foarte misto azi. De la Guess. Dar nu il cumpar, o astept pe Sotia sefului meu, poate mai stie ea 1 magazin, 2, sa ma duca sa vad. Am vazut si la Svarovski ce vreau sa imi iau. Dar nu sunt 100% sigura.

Azi am vazut lebede, pe care le-am si mangaiat, am alergat una si am prins-o de gat, caci am strigat la ea sa vina sa stea la poza si tot fugea. Si ce m-am gandit. Sa o iau in brate. O lebada. Da.. si F. zice ca am innebunit. De fapt, cred ca si S si A si I, dar ei nu mi-au spus-o in fata! :))) Lebada?...A fugit, intr-un final :D

Sunt multe statui, vechi, dar frumoase...Praga e super si noaptea si ziua. Azi era foarte aglomerat pe pod, este duminica.

Am papat intr-un loc frumos, eu mi-am luat un platou de branzeturi...100 de coroane, asta inseamna vreo...13 Ron.. Ceea ce in Romania nu gaseam la pretul asta nici daca ii rugam din suflet. La noi platourile de branzeturi sunt foarte scumpe.

Multi turisti, aici cred ca este atat de plin in orice perioada a anului. Aici se afla si cea mai mai mare discoteca din Europa, daca nu mai insel, pe 5 etaje, fiecare etaj cu alt gen de muzica.. Super, imi aduce aminte de Twice. :) Nu am fost acolo inca, am vazut-o doar de afara.

Sunt foarte fericita ca am prins net. Voi mai scrie si zilele astea, cat voi putea. Cat nu, cand vin acasa. In noaptea asta sta laptop-ul lui S. la mine, dar am conexiunea foarte slaba in camera asta. :( Buna si asta, anyway!

Acum ma bag in patut, linistita ca am recuperat de povestit. Sigur dupa ce inchid laptopul imi mai aduc aminte cate ceva. Voi nota in telefon si upgradez maine.

Maine? La birou, apoi ... prin magazine!!!!

F. ne-a mai promis:
  • o plimbare cu vaporasul;
  • un suc pe bac;
  • poate vedem si funicularul (un tramvai care duce suuuuusss, undeva, unde este o copie a turnului Eiffel :D)
  • si muuuulllte alte plimbari pe la magazine. NON STOP MAGAZINE. Doar am venit la shopping, nu?? :D

Ma cam doare mana. Inca.Rau. Va vine sa credeti ca dupa atata timp inca ma doare nasol? Uf! nu mint...chiar ma doare. :(((
Imi pare rau ca eu sunt singura. Acum, intr-adevar, simt foarte tare ce naspa e. In rest e marfa totul. Doar ca mi-e dor sa fiu si eu cu cineva, de exemplu acum, in camera, sa ma cuibaresc langa cineva drag. Cateodata, toate lucrurile astea frumoase trebuie sa le imparti cu cineva drag, pentru a avea o insemnatate mai mare... Nu ca nu ar avea acum. Nici nu cred ca puteam fi mai fericita sau mai incantata ca acum.
Iar pentru toate astea trebuie sa ii multumesc mai intai lui Dumnezeu, apoi Sefului meu MINUNAT si parintilor mei, caci mi-au dat atatia bani, ca sa fac ce vreau eu aici...(Aceasta incheiere a sunat a speach de star? Multumesc fanilor...etc? Sper ca nu! :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

ne bucuram toti cei care citim aici! sa te bucuri de fiecare secunda petrecuta acolo, pentru ca meriti asta!

Anonim spunea...

si... apropo! o sa ai pe cineva langa tine in cel mai scurt timp... stii u mai bine :*

doar un anonim care se gandeste la tine...

Anonim spunea...

ba ma bucur ca e asa frumos acolo si ca te distrezi :) unii p'aici muncesc..;)oricum stii u vb noastra ENJOY ca timpul trece repede
mi-e dor de tine,abia astept s t intorci sa vb muuuuuult :D
<3u4evr

Enjoy... spunea...

@ anonim cred ca deja depasim limitele unei conversatii care ar trebui sa aibe loc intre noi.. Oricum, multumesc pentru urari!

@lucky ooooooffff!!! ce dor imi e de tineee!! :*:*:* ti-am luat multe chestii, stiu ca am zis "perna sau cadou din praga" dar nu m-am putut abtine!! :D MISS U 2 si.. spor la treaba :( Nu vrei sa sti cum e sa ai un concediu mai lung decat vacanta de la scoala!!!!!!!!!! :D:D IUB.