marți, 11 decembrie 2007

La orizont.. TREABA!

"Maine" incepe iar de dimineata RAU.. bine ca au bagat astia la metrou frigidere cu RedBull!! Au stiut ei ce au stiut!! Dar AH! vine Sorin sa ma ia.. sheeet, nici macar un redbull nu voi reusi sa iau! Apoi - directia super-market, avem lista de la Sefu': pasta corectoare! ;)) Fuga, fuga, caci la birou ne asteapta pe putin ... 1 tabel de terminat si.. muuuulte cadouri de pregatit si de dat! Suna bine, ar fi ok daca lista s-ar opri aici. Dar ziua continua..

...Si sa nu uitam de tabelul cu zile de nastere, Rof si contractul colectiv de munca, cadou pentru colegul nostru..Of! Sa mai respir un pic. Ok. Apoi trebuie sa rezolvam la Marriott, sa mergem la Carfur, sa ma duc la Synovate sa iau ultimii bani de la ei pentru mine si Luc, repede-repede sus, caci trebuie sa pontez si sa fuuuuug la tata la serviciu sa iau masina, sa ma duc la unirea, sa imi iau fetele, :) ca maine ma voi simti ca de ziua mea! :D:D Locul insa s-a schimbat, nu mai mergem la ciainiz, ne vom indrepta catre Decebal!!! Da, mergem la Cristina la restauraaaanntt!! :D :D ABIA ASTEEEPTT!!
Acolo da, ma voi putea relaxa, dar nu prea mult, caci bineinteles, mai avem ceva de facut: mergem sa imi vada fetele biroul!! :D :D Si de ce ne grabim?? Pt k ma asteapta colegii la o noua reuniune de genul celei de azi, dar cu 2 sarbatoriti in frunte! :) La care chiar trebuie sa ma duc.

Apoi.. acasa, dar nu pentru odihna. Ma vor astepta pestisorii pentru curatenie, praful care.. phiiu! trebuie sters... si.. BAGAJELEELLEEE!!! PRAGA la orizont!

Cam atat. A.. si daca imi mai ramane un piiiic de energie.. sa ma tarasc pana la pat, sa si dorm cateva ore. That would realy be smth! ;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

frateee...m-ai innebunit...am obosit doar cat am citit toate chestiile pe care tre' sa le faci azi...dar hai..dak insisti te ajut si eu...:D o sa fie verrrrryyyy funnnnnyyyy!!!
<3u4evr

Anonim spunea...

A fost suuuuuuper tare, m-am simtit suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper biiiine... :*:*:* La multiiii aniiiiiiiiiiiiiii in avans din nou.. :D:D:D

Enjoy... spunea...

@ lucky charm funny, ha? Asa vezi tu treburile astea importante, da? Hmm... Lasa, ca am grija, asistenta asistentei!! ;)
LOVVEEEEE YOU 2!!

Enjoy... spunea...

@ b :D:D:D:D:D MULTUMEEESSSCCC!!!! Si eu m-am simtit suuuppperrrr tare, a fost chiar o zi deosebita!! Sper sa mai apuc sa scriu un post despre asta. Dar voi afla DUPA ce imi voi termina TOATE treburile pt azi. Ca Sefu' a plecat.. A! E 8..deja a si ajuns! :(...