marți, 25 decembrie 2007

Afara ninge linstit, si in casa arde focul..

Da, titlul postului meu minte. Dar te mai poti si minti cateodata, pentru a te simti bine, nu? Recunosc. De multe ori am facut asta. Mai inocent, sau mai putin inocent. Asa cum o fac zilele astea, pentru a nu simti ca sunt singura si merg ca o baba (sau mai degraba ca un copil de 10 ani) cu parintii peste tot, de sarbatori. Ma amagesc cu cadourile pe care le primesc, ca sa uit..

Dar de ce sa nu ii multumesc lui Dzeu pt TOTTT ce am, caci am ATAAAT de multe? Am facut-o deja, si simt ca ar trebui sa fac asta cu fiecare clipa care trece... Sunt sanatoasa, am niste parinti minunati si cred ca doar atat daca spun, ar trebui sa fiu in al 9-lea cer. Dar noi mereu ne dorim mai mult. Ok, si un ceas nou... Nici acum? Cercei Svarovski?? Incep sa zambesc.. Colierul Svarovski de la Bucu?! Parca deja chiar ma simt f bine.. MASINA NOUA?? OK, OK, you win!! Am TOT ce imi doresc !!!!!!!!!!!!! :D:D

Oare..?

Sa vad daca am Mp3 la masina. Si va anunt. ;))

Cateodata poti avea lcri la care altii muuuulllt viseaza si nu le mai apuca in viata asta, dar daca nu ai de-ale sufletului.. degeaba.

Si cred ca defapt acest post este dedicat cuiva anume.. Care azi-noapte la 3 ma anunta ca mai e cineva pe lumea asta care ma iubeste cu adevarat. Dar stiam asta.

Cine si ce ma intreaba?? Iata raspunsurile. Dar pe jumate. Masina are 160 cp. Stiam asta din prima clipa cand am vazut-o, era clar ca astea sunt lcrile pe care le voi intreba prima oara!! Anul si puterea. Ca doar nu am stat 4 ani degeaba in acea perioada frumoasa din viata mea. :) Are scaunele incalzite doar in fatza :P. Are piele, da, din aia groasa, ca sa stau linistita. Si nu are grila din aia noua in fata..

Ce urasc la ultimele 3-4 zile:
  • ca mi-am adus aminte de proiectul de la facultate
  • ca am mers cu masina doar pe autostrada (si in Buc, dar doar 10 min)
  • ca mai exista persoane care ma intristeaza
  • ca nu mi-am vazut seful de sambata si nici nu il voi mai vedea cam 1 sapt.
  • ca nu am avut parte de un Craciun la o masa mare, cu multe rude si cu un iubit (dar nu unul oarecare)
  • ca sotia prietenului nostru de familie inca ma freaca la creieri cu intrebari de catza. (ultimul a cu caciulitza :) )
  • ca fratele aceluiasi prieten de familie a avut un accident fff grav, care ne-a schimbat formatia in care vom pleca la Vatra Dornei
  • ca mi se schimba programul din 5 in 5 minute
  • ca am imbatranit si acuma mi se spune "Doi-doi? Ce faci, doi,doi?" :)))

Ce iubesc la ultimele 3-4 zile:

  • ca am niste parinti minunati care imi fac toate poftele
  • ca am niste prietene adevarate care imi dau mesaj la 00:00 ;)
  • ca inca mai exista persoane care ma surprind dandu-mi mesaj de ziua mea
  • ca avem o noua masina despre care nu am cuvinte... :D
  • ca am primit multe cadouri minunate (rar se intampla asta, de obicei doar 1-2 sunt ceva dorit, restul de umplutura)
  • ca am dat mesaje de Craciun
  • ca au fost totii copacii albi, chiar daca nu a nins.. cica asa era si acum 22 de ani.. :)
  • ca iar ma gandesc sa imi iau masina
  • ca am avut parte de surprize nenumarate de ziua mea, chiar si la 23.30!!
  • (trebuie sa mai gasesc un punct la categoria asta ca sa le depasesc pe alea negative;) )
  • ca Sefu' imi da mesaje la orice ora cand are nevoie de ceva- vb serios, imi place lcrl asta
  • ca am gasit melodia din reclama de la clik-net si o trag pe cd chiar acum, pentru maine, pe drum!!!
  • ca am gasit BRAD acasa!!!!!!!

Punct. Maine de la capat!

Niciun comentariu: