sâmbătă, 1 decembrie 2007

Teambuilding

Asa.. hai sa incep... Nu stiu exact la ce ma asteptam, dar stiu siiigur ca asteptarile mi-au fost depasite!! De catre oameni, intamplari, locuri etc.

Am plecat mai tarziu decat trebuia, dupa cum stiti (eram joi la birou si asteptaaam...) am fost la Selgros pentru aprovizionare, ne-am suit in masini siii.. iata ce a iesit:

Am fost si soferi...




E adevarat, unii mai buni si altii mai putin buni, dar nu putem avea aceleasi pretentii de la toti oamenii, nu? Ca doar de-aia suntem o echipa! Sa ne completam unii pe altii! ;)



Am si fost bucatari, cu totii, am impartit sarcinile egal :D






Am facut gratar, am invatat de la Sefu' cum sa taiem ceapa ca sa nu plangem si cum sa facem ciupercile la gratar ca la Decebal! :D iar de la Sefa' vin fiert! Mmmm...






Ne-am jucat, am fost pe munte, am cazut si ne-a murdarit de noroi in fund :=))) Daca mai vreti poze, dati click pe linkul din stanga, de la categoria "it's a must", "cateva poze".


Pensiunea Kristina, care ne-a gazduit 2 nopti si aproape 3 zile, a fost foarte primitoare, calduroasa, incapatoare, cu toate ustensilele necesare si cu o bucatarie maaare in care ne-am facut treaba asa cum a trebuit! Gazda nu prea si-a facut aparitia,ne-a lasat linistiti, asa ca ne-am gospodarit singuri si ne-am descurcat foarte bine. Zona a fost super, vremea.. asa si asa, am avut parte si de zapada si de soare- asta mai la sfarsit.

A fost super, mai marfa decat m-am asteptat, cum am zis, ne-am inteles super, am socializat in adevaratul sens al cuvantului, ne-am cunoscut si ne-am imprietenit, ne-am ajutat, ne-am jucat tot felul de jocuri, nu au fost bisericutze.. cel putin nu prea pronuntate :))


Dupa parerea mea nimic nu e perfect, e normal sa mai calce cate unul stramb sau sa nu fim toti multumiti pe deplin. Insa din punctul meu de vedere, daca toate teambuilding-urile ar fi cel putin asa de marfa, ne-am atinge scopurile!

Si iata si leaganul din curtea pensiunii, plin cu o parte din noi :) :


Niciun comentariu: