sâmbătă, 8 decembrie 2007

Paradox

Imi spune si mie cineva de ce verisoara-mea vine la Bucuresti sa isi ia de imbracat si eu ma duc in Constanta sa imi iau de imbracat?? :))) Mereu mi se intampla asta. Si nu ca nu ar exista Motivi si in Carrefour-ul din Bucuresti. Sau in Mall..sau.. :D Pur si simplu. S-a nimerit momentul si locul potrivit! Azi intr-adevar am fost la shopping! Mi-am goliiiiiiiiiiiiiiiit buzunarele, DAR sunt foarte multumita de rezultate! :D Si totusi nu am rezolvat inca toate problemele! Dar sunt fericita ca mi-am gasit ce cautam in ultimul moment, inainte sa plecam la Praga.

Dar am scapat de multe "goluri" din sifonier! :D Un mic rezumat ar suna asa:
  • rochita
  • sacouash
  • cizmultize
  • cizmulitze again :D (de data asta Leonardo rulz ;) )
  • bluzita
  • bluza
  • curea
  • curea again :D
  • ciorapi
  • gentutza
  • si cam atat :D.. pentru doar 35 minute petrecute in Motivi, si 10 in Leonardo. Ba pardon, 20 in Leonardo, ca imi bagase cizmele ALTCUIVA pe factura si a iesit o maaare incurcatura!

Si inca un paradox.. Magazinul asta(motivi again) ma fascineaza. Cand intru si nu gasesc nimiiiic pe gustul meu, cand intru si mi se pare ca NICI un alt magazin mi s-ar potrivi mai bine! Asa a fost azi. Si s-a vazut!

In rest..frumos drumul spre Cta de dimineata, dupa ce am scapat de o ceata de nedescris, am dat de un soare care m-a adormit instantaneu, dupa ce ma culcasem la ora 5 dimineata.. datorita iubitului meu PROIECT!! M-am trezit la fix. Carrefour! :D

Si acum mi se incheie ziua..vorba vine, caci ma bag in pat cu verisoara-mea si avem muuuulllte de recuperat!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Zici k a fost un vis, insa am recuperat ceva! Deja imi este dor de tine!

Enjoy... spunea...

missss you tooo!! Chiar am recuperat ceva?! CE? :(

Anonim spunea...

Ceva...macar putin timp petrecut impreuna! chiar incep sa fiu invidioasa pe seful tau, care sta toata ziua cu tine!!!

Enjoy... spunea...

E, asta da.. daca ziceai ca am recuperat altceva, deja ma speriai.. :D Lasa ca macar The Christmas will bring us together! :*