miercuri, 5 decembrie 2007

S-au adunat toate.. :(

OOOFF!! ce nasol e cand ai o gramada de chestii de facut, din care cele mai multe sunt niste tampenii!!! Am de facut o gramada de proiecte.. 3 sau 4 chiar, numai prostii de scris in ele. Si multe trebuie scrise de mana!! CA DE-AIA S-A CHINIUI OMUL cu tehnologia, ca sa vina comunistii astia sa ne puna sa scriem de manaaaa!!!!!!!!!!! Helloo!! S-a inventat calculatoruuull!! Si vedeti voi chestiile alea mai mari asa care seamana cu niste cutii cu butoane?!?! ALEA SUNT IMPRIMANTE!!!!!! OF!

In loc sa ma bucur de faptul ca se apropie plecarea la Praga, sa intru asa.. in spiritul sarbatorilor, sa ma ocup de bagaje, cumparaturi.. eu trebuie sa ma stresez, ca mai mult asta fac, defapt, cu niste foi pe care trebuie sa le transcriu dintr-o parte in alta!

Am fost sa ma tund acum 2 zile la Bianca, stilista de la realitatea TV. Cred ca e a 4a oara cand ma tund la ea. Intr-adevar, cam bate vantul in portofelul meu dupa ce plec de la ea, daaar... o perioada buna dupa asta, TOATE oglinzile sunt ale mele :D Chiar are un efect benefic asupra mea. Nu mi-o permit mereu, dar nici nu as vrea, pentru ca m-as obisnui cu stilul ei de a ma face sa ma simt bine, ar deveni "rutina" si nu as mai aprecia-o cum o fac acum.

Am aflat concret cand plec si cand ma intorc si nu numai de Praga am aflat, ci si de Revelion. Plecam pe 28 si venim pe 2. Maxim 3. De Craciun in schimb nu stiu nimic sigur inca.. Nu prea ma tenteaza nici o oferta, eu sunt mai "familista" asa, de Craciun imi place sa fim cu totii. Undeva acasa. La noi, sau la Tgv de obicei.Dar nici de asta nu am chef anul asta, dupa ce s-a intamplat cu bunicu. Asa ca.. probabil plec la Dervent cu ai mei..

Voi?

Niciun comentariu: