joi, 6 decembrie 2007

J.W. Marriott, taxi si lucruri frumoase..

De 2 zile sunt zana buna. Le fac bucurii unor oameni deosebiti pentru mine, ii ajut din toata inima.. vorba vine ii ajut, pentru ca nu se stie exact CE ii face bine si CE ii face rau unui om cateodata, dau cadouri, ma gandesc la cadouri.. ca doar e spiritul sarbatorilor,nu? ;)

M-am plimbat cu taxiul in ultimele 2 zile cum nu am mai facut-o demuuullllt! si am auzit povestea unui taximetrist, atunci cand era el la inceput, cum a crezut ca Salaj e in Salajan, si a luat-o in directia gresita, cum nu stia strazile si lasa clientul sa ii spuna pe unde sa o ia.. etc. Frumos, asta asteptam de mult, sa aflu cum le e taximetristilor atunci cand nu stiu strazile. Le e bine. Te intreaba "pe unde ati vrea sa mergem?" si tu incepi si insiri traseul. E grav daca spui "NU STIU" sau "PE UNDE CREDETI".. atunci saracii, daca sunt in primele zile, sunt intr-o mare dilema. Ca si noi, care cateodata apelam la taximetristi pentru a ajunge in locuri in care nu am mai fost. Si uite asa ajungem sa "scapam" de sumele "imense" din portofele si sa ne si umplem de nervi. Asta e. E un job ca si alte joburi, care implica ff mult lucrul cu oamenii si este, destul de pretentios. Eu nu prea am nimic cu taximetristii. Decat atunci cand imi spun "unde mergeti?" si eu le spun "...in cutare loc" si aud "aaa.. eu nu merg in cutare loc, Dsoara!" ATUNCI DA, am ceva cu ei, si nu e un sentiment tocmai calduros :D

Azi am avut o intalnire la Marriott, unde nu mai fusesem decat in graba, o singura data. Mie imi place foarte mult hotelul asta, care nici nu se compara cu Crowne, care pana la urma, tot 5* are. Sau cel putin pretinde ca are. :( Azi am petrecut destul timp acolo, mai ales ca tipa cu care trebuia sa ma intalnesc s-a lasat asteptata. Mie nu imi plac oamenii astia. Mai ales intr-un hotel. Mai ales ca veneam din partea sefului meu, care le este client. Si nu oricum, ci cu nunta. Dupa ce s-a lasat asteptata, a venit cu vestea proasta, ca ce mi-a pus pe cd nu se poate citi, cu toate ca venise si cu Cd-ul-nu stiu care mai era scopul acestuia, si a venit cu cateva foi printate. In mana. Pai in mana, vi tu, fata mea care lucrezi la Marriott ca nu-stiu-ce?!?! IN MANA?? AI VAZUT CA AFARA PLOUA??? Mda.. in fine. Foile sunt acum la mine acasa, in ordine, stai linistita, vor ajunge cu bine la seful meu!! >:P Le-am ocrotit cu mare grija. Noroc cu taxiul. :)

Mosul a fost cam neinspirat, dar a existat, ca in fiecare an. Luand in considerare faptul ca am spus "nu vreau nimic de la mosi, nimic pentru ziua mea, decata BANI PT SHOPPING LA PRAGA", se intelege. Il iert. :D

Atat. :*

Niciun comentariu: