duminică, 2 decembrie 2007

Uite bandajul, nu e bandajul :D

Am fost la doctor cu mana azi dimineata si dupa radiografie mi-a zis ca nu am nimic, dar pt k ma doare, sa o tin bandajata 5-7 zile, si uite-asa mi-au legat mana de corp, k sa nu o misc cica...Acum am toata partea de sus a corpului bandajata, mai putin partea dreapta! sa stau asa 1 sapt.. DAAAAAA!! DESIGUR! STATI UN PIC, SA VA SI CRED!! pai ...cum ma imbrac?? cum ma spal??? CUM IMI PRIND PARUL?????? ha ha ha! dupa ce termin de scris aici doar cu o mana, imi pare rau, bandajule, dar...FOARFECA TE ASTEAPTA LA BAIEEEE!!!! sa-l ia naiba de boschetar, k numai din cauza luiiii!!!
Plus ca in seara asta trebuie sa ies! si mai trebuie sa ma ocup si de proiect! daaa.. siiiiigur stau eu cu bandajul asta 7 zile!!!!!!

Sa aveti grija, cei care nu v-ati rupt nimic pana acum, sa nu va rupeti niciodata, ca e fff nasol!! Iar pe ceilalti... va compatimesc!!!

Niciun comentariu: