miercuri, 5 decembrie 2007

Vine Mosu'?

Initial, am zis ca vreau sa scriu despre Mos Nicolae, apoi m-am gandit ca siiigur au mai scris si altii pe blogurile lor, mai bine nu fac si eu acelasi lucru. Nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca nici unul din blogurile citite de mine inca nu l-au mentionat. YES! :D Asta inseamna ca pot sa scriu euuu!!!

Cine vrea detalii amanuntite, gaseste aici http://www.desprecopii.com/info.asp?id=554.

Dar pana una alta, sa va zic ca eu DAAA!!! il astept pe Mos Nicolae, imi fac ghetutele, si chiar sunt Mos Nicolae daca am pentru cine!! :D:D
Imi plac sarbatorile, imi plac cadourile, oricat de mici ar fi ele, ma bucur muuullltt!!!
Aproape in fiecare an mi-am gasit ghetutele pline si nici acum nu ma indoiesc de asta. Mereu cand ma trezesc de mos nicolae sau chiar de mos craciu, evit fff mult zona, ma plimb prin casa, imi gasesc treburi care sa ma tina departe, sa nu vad. Probabil pentru a imi testa rabdarea si a-mi creste adrenalina! :=)) Si abia mai tarziu ma duc si caut, in cazul in care nu imi sare nimic in ochi, in toate ghetutele mele, din dulap sau din afara lui. :) Am avut surpriza, nu o data, de a gasi cate ceva in mai multe perechi de incaltaminte, si de atunci, normal ca nu ma uit doar in ghetutele pregatite.

Insa ar fi trebuit sa imi cumpar si ghetute, ca sunt cam stramte cele pe care le am :( Dar stiiie Mosu' , indiferent de ghetute!!

Hai ca vedem. Va povestesc maine!

Niciun comentariu: