vineri, 21 decembrie 2007

PRAGA 8- ultimele lucruri frumoase

Seful a plecat...
Am facut ultimele cumparaturi, mai mult cadouri, mi-am luat ghetutze de la BATA. Misto. Am mai mancat niste carnaciori si m-am uitat cu atentie la cladirile pe care urmeaza sa nu le mai vad pentru mult timp de acum incolo.

Am ajuns acasa cu cadourile si restul lcrilor, am stat un pic si doar eu cu F&A am plecat la o ultima plimbare, de ultima zi, asa.

Ne-am dus pe pod si am facut poze, bineinteles... am inghetat intr-un mod pe care nu il voi putea explica nici face2face nici in scris si in nici un alt fel. Dar nu m-a interesat. Era ultima seara si era ATAT de frumos, incat nu mai simteam decat bucurie, si un pic, un pic de tristete, caci urma sa plecam, si nu imi plac plecarile din locurile frumoase. :(

M-am uitat pentru ultima oara la pod si am plecat acasa. Sapt asta am simtit pentru prima oara in viata ca imi lipseste o biserica. Poate si din cauza vestii proaste pe care am primit-o, simteam nevoia sa ma duc sa ma rog.. nu stiu, dar chiar am simtit nevoia. Nu-i problema, recuperez. :D

Am facut bagajul, care s-a inchis din prima, nu imi venea sa cred.. si m-am culcat pentru ultima oara in acel patutz dragut din acea camera mare, mare.

Niciun comentariu: