vineri, 7 decembrie 2007

Cersesc...

...Atentie. Sunteti care imi cititi si mie gandurile, sau scriu aici degeaba? Pe aceasta cale tin sa ii multumesc verisoarei mele care citeste mereu si imi atrage atentia asupra unor litere mancate. Dar pentru ce? ca sa citeasca EA corect?! :( E, ma, cineva?

Daca mai sunteti, faceti-va simtita prezenta, macar sub numele de "anonim", sa ma simt si eu bine. Stiti, sub fiecare post este un "butonas" .. "0 comments".. dati click pe el si acolo imi puteti scrie si mie macar un "buna, eu te citesc" :))

B, tu citesti, stiu. Sefu',tu? dar ce sa citeasca sefu' cand stie oricum tot?! :)) Si B stie tot. A.. si verisoara-mea stie tot. Aham. Deci cititi chiar daca stiti tot deja?! Mai am o litera despre care vroiam sa stiu daca ma citeste.. D. D, tu? are you with me? :) Tu nu sti tot!

Deci astept un semn de la voi, oricine ati fi!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt sigura ca multi citesc ce scrii tu, insa nu isi fac simtita prezenta.. ;) :*:*:* Toate litelerele alfabetului... bine... fara Q, X, Y, etc... deci si D.

Enjoy... spunea...

:P hi hi!! :) Da' de ce fara Q, X, Y.. de Xena, printesa razboinica nu ai auzit? Sa nu ii neglijam pe cei ale caror nume incep cu litere mai puntin obisnuite si mi-ar putea citi blogul!! :))) :* :* :*

Anonim spunea...

nu e nici un d... sau poate ca e... e doar un c, sau poate nu mai e, nefiind niciodata al tau... sau poate ca a fost dar nu-ti dai tu seama, sau... poate ca nu a fost dat fiind faptul, ca nu apare in lista de mai sus, alaturi de persoane importante, cu toate ca stii ca asemeni lor si C citeste ce scrii... si chiar apreciaza, chiar daca cateodata i se rupe inima... sau poate ca e mai important sa citeasca D, sau B... sau mai bine X(ca sa nu se supere B)... sau D! oricum stiu ca stii ca si C citeste, si... restul stii mai bine ca orice C, B, N, V, E, R samd... sau stiai ...sau n-ai stiut niciodata pt ca n-a fost niciodata al tau... mi-ar fi placut sa fie... dar daca n-a fost... ce-o simti oare C?... dar nu mai coneaza pt k n-a fost niciodata al tau... pacat ca ai fost tu a lui... sau poate...

Cu drag C.

Enjoy... spunea...

@ anonim (C.)
Ok, m-ai bulversat total! m-ai ametit..Mi-am pierdut antrenamentul si sti asta. :( Merci pentru faptul ca apreciezi. Acele litere enumerate in post erau pur si simplu la intamplare, stiam ca citesti. Poate de-aia nu am spus nimic. Si da..conteaza ce simte C... oricine ar fi el. sau a fost.