duminică, 23 decembrie 2007

Foarte pe scurt!!!

M-am intors si de la Praga, nu mai zic nimic de drum, ingrozitor, nu am timp sa postez acum poze, dar promit ca nu ma las, sunt fff pe fuga, zilele astea sunt numai pe drumuri: Cta-Dervent-Tgv si Vatra Dornei... :((( Dar abia astept.

Acasa am gasit cele mai mari si mai frumoase surprize, cred ca Mosu' m-a auzit cand am facut lista aceea acum cateva posturi, sau a descoperit tata blogul, pt k atunci cand am intrat in casa ma astepta un BRAD frumos impodobit si luminat!!!!!!!!!!!!!! Ceea ce nu am mai vazut la mine acasa de ceva timp, cum spuneam!! Chiar daac plec, efectul a fost... de nedescris.

Si a doua surpriza a fost ca azi dimineata,(ieri deja) cand am coborat cu bagajele, mi le-am asezat innnnnn... NOUA noastra masinutzzzzaaaaa!!!!!!!! Pe care am condus-o pana la Cta si acum sunt iar acasa, datorita unei incurcaturi prea lungi ca sa o scriu aici... Maine dimineata iar o voi conduce!!

Acum deja e ziua mea si ... tel a si inceput sa sune "Raiz up, raiz up, raiz up...uil mit aghen!!" :))
Am avut parte de cele mai mari bucurii si cred ca e unul din cele mai fericite Craciunuri vreodata! Nu imi vine sa cred cate lcri frumoase mi s-au intamplat! Acum si tot anul asta. Daca cel care vine va fi mai bun decat asta, sunt mai mult decat multumita, si pentru toate astea nu ii pot multumi decat... lui Dumnezeu. :) Apoi celorlalti pamanteni. :D

So... LA MULTI ANI mie!!! La multi ani si voua si sper sa reusesc sa scriu cat mai repede si sa pun si pozele!!

Sa vina Mosu' la voi toti si sa va aduca numai ce va doriti.. Sper sa poata. Ca stiu eu unele dorinte ale unor persoane care.. nu pot fi indeplinite, din pacate. :(
Anul asta la ora 00:00 am vazut cu adevarat care sunt persoanele care ma iubesc si pe care le iubesc si eu!!!!!!!!!!! :* :* :*

A, si a mai fost cineva care m-a surprins cu un mesaj..la 00:20, dar totusi, efortul merita mentionat. O persoana pe care tu, Bi, nu prea o agreezi!!! :P Daaaaa!!!! A.! Iar incepem cu alfabetul! ;)

Gata, trebuie sa ma usuc la par, ca ma trezesc la ...of! nu vreau nici sa mentionez!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

La muuuuuuuultiiiiii aniiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :X:X:X:X:X Sa ai parte numai de ce vrei tu! La un an si mai bun!!

Anonim spunea...

Fuuuuck youuuuuu !! stii u la ce ma refer cu mesajele alea....pai dak e s-o luam asa inseamna ca PRIMUL om care ti-a dat mes te iubeste cel mai mult nu?si era chiar fara 5 min..deci..
oricum LA MULTI ANI!!sper sa ti se implineasca toate visele si dorintele si s t iub toti asa cum te iub PRIMUL care ti-a dat mes!
<3u4evr!!