luni, 10 decembrie 2007

Fairytale didn't go bad :)

Plecarea noastra isi face simtita prezenta pe zi ce trece! Tot felul de trebusoare se aduna si uite-asa chiar avem treaba! :)
Am zis ca nu prea avem multe de facut, dar cand ne-am apucat sa punem pe hartie a iesit o DDDIIITAMAI LISTA! Lucruri marunte, zici dar... iata cum deja nu mai avem timp. Si eu maine nu vin la birou. :(

Dar ne mobilizam! :D That's why we're a team. Acum ne dam seama ce efect au avut teambuilding-urile. Cand avem muuulta treaba si mai sare cate unu'-doi sa ne ajute. Foarte dragut. :)
Am asteptat ATAT 13 dec asta ca sa plecaaaaaaammm! Si in sfarsit a venit!! nu imi vine sa cred ca mai sunt 2 zile si gata! ABIA ASTEPT!!!!!

Pana una, alta, imi faceti si voi o lista cu ce vreti de la Praga? In afara de cadouri, bineinteles? ;)))

Iata si melodia pe care o ascult acum. De o ora in continuu. "Fairytale gone bad" :D
http://www.youtube.com/watch?v=77ey1aWDnyY&feature=related

2 comentarii:

Anonim spunea...

didn't go bad??la care fairytale te referi?hmmm....stii ceva ce nu stiu eu? oricum...suna bine ;)

Enjoy... spunea...

Asa, in general, "fairytale". Ascultam melodia si iata, mi-a venit o idee de titlu de post! :D si.. wtf, in plus.. suna bine! ;)