marți, 25 decembrie 2007

Merry Christmas!!! (Iata ca ma tin de promisiuni!!!)

Am ajuns pe neasteptate acasa pentru inca o seara, urmand ca maine dimineata sa ne luam talpasita catre Tgv, sa apuc sa imi mai vad verisoara, care se va intoarce la munca, in Bucuresti. Aviz amatorilor! Si.. ca sa ma vada si ea un pic mai batrana! Sa verifice tot ;)

Asa ca pana se face ora de culcare, ma apuc sa postez pozele promise, cu explicatiile de rigoare! :)

Aici este un tramvai si una din cladirile "obisnuite" din Praga..










Cum spuneam, nici bine nu imi luam ochii de la o cladire, ca ma fascina alta.. :)




Despre soferi am numai laude, masina lor "zilnica", echivalentul Daciei noastre (pt unii :D) este Skoda. Unde te uiti, de la cea mai veche la cea mai noua.
Impresionant totusi ca, indiferent de masina, soferii sunt foarte civilizati. A! Si sa nu uit.. la ei PIETONII sunt pietoni, indiferent de viteza sau de masina pe care o ai, daca e o babuta, un copil, sau o gagica pe trecere... OPRESTI!

Castelul pe zi :

Si castelul pe seara: (nu ma pot hotara nici acum cand era mai frumos :) )


Aici alergam niste lebede sa stea in poza.. Aici e cineva care va rade copios!! :D Erau FOARTE multe si veneau foarte aproape de noi, pacat ca unele nu se asteptau sa fie sugrumate de mine, pentru a sta in poza :D :D


Magazinul imens de jucarii, ed unde am luat-o pe Sara, pentru Sefu' cu Sefa :)


Avea 4 etaje.. fiecare etaj dedicat cuiva: fetitelor, baietilor, bebelusilor si unul... oamenilor mari!! :))( PS : sa nu radeti de fesul meu!!!)

Aici vedeti "Dancing Building", o cladire renumita, care il reprezinta pe F. Sinatra dansand cu o tipa, nu-stiu-cine. :) Una din cladirile preferate ale lui F.


Aici centrul vechi, cu casutele cu carnaciori si vin fiert, cu ceasul cel mare, brad, ingerasi luminati si alte lucruri minunate pe care nu cred ca le vom vedea vreodata in Romania. Sau probabil le voi vedea din cer, ca se va intampla peste vreo 40-50 de ani! :)))


Si o ultima poza, ca sa nu va plictisesc, o vedere de sus, de la castel si eu, cu noul meu set de manusi cu fular :D :



Astea sunt doar cateva poze din cei 3 GIGA de poze pe care le-am facut, dar le veti vedea la mine acasa, nu pe blog. Cine vrea, invitat! Vom face o sedinta speciala, caci e nevoie si de explicatii!

Ah, dar cum am putut sa uit de Charles Bridge!! Iata-l!


2 comentarii:

Anonim spunea...

ai maaa ce frumooos...fesul si manusile ... super tari si pozele ;) abia astept sa le vad si pe celelalte
<3u4evr

Anonim spunea...

163 cai...
s-o stapaniti sanatosi...