marți, 4 decembrie 2007

Se zice ca atunci cand ploua...

...in ziua in care esti inmormantat, iti pare rau ca ai plecat.. si paradoxul este ca, chiar cred ca bunicului meu ii parea rau.. pentru ca a fost lucid pana in ultimul moment, si mereu, toata viata lui si-a dorit sa se faca bine si sa mearga.. Si acum 1 sapt imi spunea ca spera sa se faca bine si sa mearga..Speranta moare ultima, chiar daca a trait atatia ani in chin, nu vroia sa moara.

Azi mi-am luat la revedere de la una din persoanele pe care le iubeam cel mai mult in viata.. O sa imi lipseasca enorm chiar daca era acolo in spital.. dar ma duceam mereu si vorbeam cu el.. si mereu imi spunea "ma doare mana asta, ma, papusa lu' Bucu" :"((

Dar am vorbit cu el ultima oara chiar cu 2 zile inainte sa moara, iar azi am stat langa el pana la sfarsit.. asa ca nu regret nimic. Decat.. poate un singur lucru.. ca nu a fost si el un bunic sanatos, care sa stea in picioare si sa il pot lua in brate, sa ma duc la el acasa sa il vizitez.. sa vina pe la noi.. A fost asa cum trebuia sa fie din toate punctele de vedere, mai putin asta. :(

Ce pot sa spun.. doar ca daca s-a uitat azi cum au decurs lucrurile, trebuie sa fie fericit, caci una din ultimele dorinte i s-au indeplinit.. m-am inteles FOARTE BINE cu mama :)

E dureros atunci cand cuvantul "ADIO" chiar inseamna pentru TOTDEAUNA...

2 comentarii:

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Condoleante. :( Stiu cum e sa pierzi o persoana draga. Si mie mi-a murit strabunica, e drept cand eram mult mai mica. Dar oricum momentul in care se coboara sicriul in mormant e groaznic...

Enjoy... spunea...

:( merci mult. este urat totul.. din momentul in care il vezi fara suflare, pana in momentul in care toata lumea paraseste in liniste cimitirul :(...