luni, 3 decembrie 2007

Cate un pic din de toate...


Aseara am iesit. Dar nu sa ma distrez, sau in vreun club sau ceva.. am fost la un pahar de vin.2..3. Am fost intai in pub-ul de pe Lipscani, pentru a vb un cu verisoara-mea si a plange pe umarul ei, lucru pe care nu l-am putut face. :( Am sa fac asta maine, la inmormantare..cand nu va fi prea placut, ca voi varsa toate lacrimile pe care le-am strans pana acum...


Acolo am baut un pahar de vin fiert, bunicel, dar care nu il depasea pe cel de la Casa Noastra, din Sinaia. Sau pe cel facut de Sefa, la munte ;) Am schimbat cateva vorbe, apoi mi-am indreptat directia catre locul intalnirii stabilite, care s-a schimbat din "la unirea, in fata la mc", in "la universitate, in fata la TNB". Tot aglomerat si aseara, dar totusi, nu se poate compara nimic cu 1 Decembrie... Bucurestiul este plin de tot felul de oameni, de caractere, de comportamente si cu toate astea, mie imi place. Ne-am indreptat catre Cismigiu, dar pe drum ne-a atras Spring Time, pentru un ceai si un frappe. Dupa ~ 1 ora petrecuta si pe acolo, ne-am continuat drumul spre parc, pe care nu il mai vazusem de foarte mult timp si care este, de altfel, un parc pe care eu il iubesc mult, imi place la nebunie. Nu s-a schimbat mare lucru. E la fel de frumos. :) Am vazut si patinoarul, pe care siiiigguur il voi frecventa iarna asta.


O tura destul de maricica a Cismigiului m-a facut sa imi reamintesc o groaza de lucruri.. cum mergeam cu bunica acolo, la porumbei, cum m-am certat cu un prieten f bun, in mijlocul parcului, cum ma plimbam cu rolele.. si cum 4 ani mi-am dorit muuulllt de tot sa ajung acolo si nu prea mi-a fost indeplinita dorinta. :( L-am savurat pe deplin aseara, trebuie sa recunosc. :D


Cand ne-am intors din parc ne-am oprit sa bem un vin la Pizza Hut-ul de la intersectia cu Victoriei. De ce? Pentru ca l-au renovat, nu am mai fost de mult pe acolo si nu stiam.. l-au facut super! E cozy, asa...cu maro si crem si cu o priveliste pitoreasca, ar putea spune un iubitor al Bucurestiului. Sau iubitoare ;)

Mi-a placut si personalul, cum ziceam, urmaresc asta in locurile in care merg-"deformatie profesionala" :)), niste baieti f draguti, care chiar daca era 23.30 si se pregateau sa inchida, iar masa noastra era printre ultimele, ne-au servit foarte bine si s-au comportat super pana la sfarsit. Si aici tin sa povestesc ceva. Am fost o data in Kenvelo ala de acolo, vis-a-vis aproape, de Pizza Hut-ul asta. Si era o melodie suuuuuuuuppper tare si nu imi mai venea sa ies din magazin, lucru care m-a facut sa apelez la "amabilitatea" personalului pentru a afla cum se chema melodia, sau macar cine o canta. Si nu au vrut sa se uite in calculator sa imi spuna!!!!! Mi-au spus un "nu stim" scurt si atttttaaaaat!!!!!!!!!!! :((((((((( Am fost dezamagita cumplit!!! Ce era asa de greu?? Le furam playlistul?? Sau poate clientii!! >:P


E, si aseara, la Pizza Hut, era o melodie a lui J Lo, f tare, si i-am intrebat pe baieti, CARE.. s-au dus in spate, s-au uitat si au venit cu numele melodiei si al artistei la mine! BRAVO, BAIETI!! Pt asta, o sa mai beau vin la voi! :)) Poate data viitoare mananc si o pizza!!! :D


A!! Si sa nu uit sa ii amendez pe cei de la Millenium Bank pentru faptul ca deja, flacara unei lumanari de pe brad, de pe partea dinspre magazinul Unirea, este arssaaaa!!!! Si nu se mai aprinde!!! :D :D Am observat asta aseara, cu spiritul meu critic. De 2 zile cautam niste beculete arse, IATA-LE!! :))


Una peste alta, a fost o seara frumoasa, placuta , as putea spune, e un cuvant mai potrivit pentru starea mea sufleteasca.

Mi-a placut temperatura de afara, numai buna de o plimbare la ora aia.. mi-a placut parcul, mi-era dor de o plimbare in parc, m-a impresionat restaurantul, bun si vinul, as putea spune, mi-a placut compania, discutiile purtate, ce sa mai. Foarte ok! :) sau chiar "FUOAARTE TARE!" ;)

Niciun comentariu: