vineri, 7 decembrie 2007

Cand visele (unora) devin realitate..

Azi am fost acasa la Sorinache, colegul nostru, care de ceva timp (putin) s-a mutat in casa lui cea noua :D

M-am tot gandit ce pot sa duc intr-o casa noua, si anuntata asa, in ultimul moment..siiiii OARE CE mi-a venit in gand?? CIOCOLATA, DULCIURI..PRAJITURI...AGAPITOSSS!!!!!!! Vai ,ce dor imi este de cofetaria asta!! E cea mai buna cofetarie, care face cele mai bune prajituri, cele mai bune torturi.. toooottt ce poti gasi intr-o cofetarie, le face "cele mai bune". Unde? Acolo, in spate la Inter-Continental, la universitate. O recomand din suflet!! Yuummyy!!

Dar ..toate visele mi s-au naruit in momentul in care mi-am dat seama ca merg la Sorin in masina la Sefu' .. si mergem la cofetaria la care vrea el :"((( Next time.


Ne-a placut mult casa, ne-am simtit bine, am ras, am mancat prajituri bune chiar daca nu erau de la Agapitos, apoi am plecat fiecare pe drumurile noastre. Noroc ca avem un sef care sa ne duca noaptea acasa, cand e frig si urat. :)


Iata si "proprietarii" razand cu pofta la glumele lui Florin:




Si iata-l si pe Sefu' analizand situatia.. :D

Oameni fericiti, domne'! Se vede? :) Bine ca nu mi-am facut MIE poza.. :)) Glumesc. I'm happy too, chiar si fara casa. Si fara sot. Si fara.. nu. Ma opresc! :)

De dimineata plecam la Cta. Eu cu tata, ca mama e deja acolo. Abia astept sa o vad pe verisoara-mea. Venim duminica. See you then!

Niciun comentariu: