vineri, 18 ianuarie 2008

Biroul multifunctional

Ce bine e uneori sa te simti la birou mai bine ca acasa... Ce bine e sa poti face acolo aproape de toate, ca de exemplu ieri, am stat pana la 9.30, nu mai era nimeni si invatam... Am mancat, am invatat, alta data m-am uitat si la filme, daca m-as gandi mai bine, daca ma cert cu consoarta vreodata, as putea chiar dormi si inca foarte confortabil! ;))

E frumos, e curat si e liniste, cateodata exact ceea ce imi trebuie. Nu tu mama, nu tu tata, nu tu nimic. Pursi simplu stai confortabil tu cu tine si faci exact ceea ce ai nevoie.

Lucky me... ! :D

Alejandro Sanz- Cuando Nadie Me Ve
si
Paul van Dyk- We are alive!!!!!!!!!!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

e ma e..e curat e liniste..e fucking PERICULOS si nu da bine!!
si stii la ce ma refer nu??
<3u4ever