joi, 17 ianuarie 2008

I give up!

Am sa va povestesc o istorioara taaare draguta, care pe mine astazi m-a dus la disperare. Pe langa faptul ca m-am trezit la 6!

Am ajuns in Ase la 7.40,ingrijorata ca am intarziat la intalnirea cu profa, sa ii dau proietul...dar NU! La locul faptei mai erau inca 3 fraieri ca si mine care se trezisera si venisera sa aduca proiectele. Nici urma de profa. Nici la telefon nu a raspuns, nici la mesaj, si intr-un final ne-am dus la profa de curs, pe care eu o vedeam prima data... :D Si i-am explicat pe scurt :aveam seminar martea cu Dna. X, pe care din 13 dati de cate ori trebuia sa o vedem, nu si-a facut aparitia decat de 3 ori, care de o saptamana ne invarte ca pe prosti si care ne-a spus sa venim azi la 7.30 undeva unde ea nu a aparut nici dupa o ora si jumatateeee si nu raspunde la telefon etc... Si ce raspuns am primit? "pai... nici nu o mai cautati, ca D-ra nu mai lucreaza in Ase si nu veti mai da de ea!"

Pai bine frate. Pana aici. Da chiar suntem in ULTIMA TARA posibila, in ultimul oras posibil, in ultima FACULTATE POSIBILA si am avut CEA MAI JALNICA PROFESOARA POSIBILA???? Cum tu, Vasilica, nu numai sa pretinzi ca inca mai esti profesoara, dar sa iti mai dai si intalniri cu elevii la care sa nu apaaaari???? Asta mi s-a parut maxiiiiiimmm!!!

Si cum bine ma cunoasteti, i-am dat mesaj imediat ce am iesit de la profa de curs. I-am spus ca putea sa ne spuna "m-au dat afara, duceti-va la Dna X" sau ceva pur si simplu. Ca de bine de rau, stateam ca niste caini milogi in cibe si asteptam o dobitoaca sa raspunda macar la mesajul umiiiillll "ma scuzati ca va deranjez, imi puteti spune, va rog, macar o sala unde putem lasa proiectele, caci suntem 4 care asteptam si eu personal nu mai pot sta"... Asta a fost reactia mea STAPANITA, dupa o ora si jumatate de asteptare...

Mi-e sila, mi-e scarba si mi s-a luat de tot de statul roman, de romani, de proaste, de ignoranta, de tratament de kkt, de subestimare si mai ales de nenorocitii din ASE. Pai nu fac profesorii mari asa ceva, Niculescu, Cochina si alte nume si vine o fatza de 25 de ani, asistenta, si de face puuuuuur si simplu ca pe ultimii. Mi-e sila ca inca mai ajungem in situatii din astea critice, mi-e sila cand suntem pasati de la unul la altul si nimeni nu isi asuma responsabilitatea pentru faptele lui!!!

Da, chiar nu se intampla asa ceva in alte tari! Oamenii sunt toti oameni si sunt respectati! Si asta se vede inca din curatenia de pe strazi. Nu numai ca se respecta pe ei pur si simplu, ci ii respecta si pe cei din jurul lor! E, aici nu vom ajunge niciodata sa traim asa, si sunt FOARTE sigura de afirmatia pe care tocmai am facut-o. Nu am de ce sa gandesc pozitiv sau sa tolerez o situatie cand asta este realitatea..."Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"

Pur si simplu renunt sa mai cred ca va fi mai bine, va zic si de ce. Pentru ca sunt foarte multi oameni asa, tineri, care daca asa se formeaza, asa vor fi intotdeauna si cel mai rau este ca vor contamina. Pentru ca raul imediat se prinde, indiferent ce intentii bune ai. Apare invidia, apare ura, prostia..."de ce sa fac eu asa, uite ala cum face, si are salariul mai mare ca al meu" si asta e doar un exemplu. Oamenii corecti au mici sanse de a ramane asa sau de a-i face si pe cei din jurul lor sa vada lucrurile in acel fel. Va fi invers. Suntem ca niste copii, carora atunci cand li se spune impunator sa stea cuminti, mmm..stau, dar daca vine un copil mai mare si le spune hai sa aruncam cu pietre, sa mazgalim peretii si sa spargem pungi cu apa in capul oamenilor, atunci...WTF?? Care e mai distractiv si mai usor? Sa stai cuminte sau sa have fun? Cum sa rezisti tentatiei?? :(

Atat vroiam sa zic.

Young Dro - I'm Sick Of It

2 comentarii:

Anonim spunea...

am ras deam murit,,,

Enjoy... spunea...

Hmm... sper ca nu! :)
Dar data viitoare, "anonimilor"...lasati-va macar o litera, daca nu tot numele!