joi, 17 ianuarie 2008

AWAKE


Am asteptat ataaaat de mult filmul asta si imi formasem asa, o idee in cap cam despre cum decurg lucrurile. Si principalul lucru pe care mi-l imaginam si pentru care am vrut atat de mult sa il vad, era povestea frumoasa de dragoste dintre cei doi. DAR NU. Ea NU EXISTA... Si asta a fost unul din motivele datorita carora am fost dezamagita. Apoi finalul... ma asteptam sa se mai intample ceva, sa mai arate ce face ala acum, sa ...nu stiu. Cam brusc.

Dar per total mi-a placut. Mi-a placut foarte tare de ea cum arata, a jucat binisor pentru un rol nu prea greu, iar el ...dragutzel si atat. Nu prea imi plac mie blonzii.

In film nu sunt actori mari, nu e cine stie ce, dar povestea este deosebita si te marcheaza. Destul de mult.

Il recomand dar nu m-as mai duce a doua oara la el. Ma asteptam sa ma fascineze si eram convinsa ca ma mai duc o data. Dar nu.



Diseara...chineze, ca it's B's birthdayyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* LA MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIII AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, Biiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

2 comentarii:

Anonim spunea...

Merciiiiiiiii mult mult de tot, a fost o zi minunata... :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

Enjoy... spunea...

:D Ma bucur mult k ai fost asa cum ar trebui sa fii de ziua ta: FOARTE FERICITAAA!!!! :*:*