sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Smile, Smiley is the subject!

Nu. Niciodata nu am fost innebunita sau indragostita de o persoana publica. Ma rog, sau nu va pot destainui chiar si cele mai ascunse secrete ale mele ;) Pe mine nu ma impresioneaza astia faimosii. Mai ales ca in cele mai multe cazuri, realitatea este total, dar absolut total diferita de ce vedem pe micile noastre ecrane. Din pacate.

Nici acum nu sunt, dar de cateva luni a inceput sa imi placa de Smiley. Da, da, de Smiley!!! :)) Am vazut eu ca imi place la Dansez pentru tine, am vazut eu ca il mai urmaresc pe la Tv si ca m-am intalnit cu el lunea trecuta si am zis "asta chiar e dragutz", iar acum 2 zile mi-am dat seama. Da, imi place de el. E tare simpatic. Si arata si bine, asa... :D Dar nu va imaginati ca sunt acuma vreun fan sau vreo nebuna care vrea sa fie cu el...Nu. mai ales ca am auzit ca are o relatie cu Laura Cosoi, de care imi place, de asemenea :)





Am vazut si ultimul videoclip, care mi se pare super super tare: http://www.youtube.com/watch?v=EQqtYomZyTk

Dar asa imi place si acest videoclip...chiar mai mult :http://www.youtube.com/watch?v=draU9hyb09Q . Si a lui chiar sunt fana. :D

Oricum, febletea mea ramane altcineva. Cine stie, cunoaste... ;)

Enjoy! ;)

Niciun comentariu: