duminică, 20 ianuarie 2008

V-a ajuns...

Ok, am zis ca nu va zic unde ma duc, va zic azi unde am fost. Your only vice... ;)

Si a fost misto, misto rau, mi-a lipsit, erau deja 3 luni aproape de cand nu mai fusesem si acum ma simteam cam straina si pe langa asta ma cuprindeau o gramada de amintiri si ma luase asa un sentiment... A fost minunat de frumos.

Doar ca datorita a ce s-a intamplat, pentru a nu ma opri din blogarit, sau...nu stiu deocamdata daca ma opresc sau nu, oricum, in cazul in care ma gandesc sa mai scriu, voi schimba adresa blogului. Ea va fi.....mdea, s-o credeti voi!! O sa o tin doar pentru mine, sau pentru nepoti, ca sa am ce citi la batranete.

Who'se interested, va rog sa nu ezitati, intrebati! Nici chiar sa nu ma citeasca nimeni nu m-as simti bine!

M-am culcat ff tarziu, caci am fost si la verisoara-mea la munca sa o ajut sa termine si sa vina la mine, ca doar home alone, alone nu e chiar fun. Si acum ma apuc de invatat. Restul povestilor, vestilor bune, proaste, sperante si dezamagiri, voi scrie pe noua adresa. Dar asta nu stiu cand va fi, caci deocamdata nu stau sa ma ocup de skin-uri si alte prostii, cand am examene. :(

Va zic adio celor care ma cititi si nu ma veti mai citi, si va zic pe curand celorlati.

Blogul asta nu il voi sterge, ca doar avem amintiri frumoase aici, dar... atat. As putea spune acum ca incheiem o alta perioada din viata mea...

:*:*:*

When you believe... ;)

6 comentarii:

Anonim spunea...

O perioada frumoasa... dar o sa urmeze unsa si mai si ;) :*:*:*

Enjoy... spunea...

Vei fi mereu prima care afla, orice, oricand!!! :*:*:*

Si prima cititoare fidela a noului meu blog! ;) Iti repet ce ti-am scris azi noapte in mesajjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*:*:* :X:X:X:X

Anonim spunea...

mda... probabil ca nebun cum sunt... in noul blog vei scrie kt d mult il iubesti... cat de bine iti e... oricum iti multumesc k skimbi blogul pt a nu ma face sa suf si mai mult...

bafta multa si sa fii fericita...

Enjoy... spunea...

intre timp s-a schimbat treaba, nu mai fac nici un blog!

Anonim spunea...

m d a ... pacat,incepusem sa ma obisnuiesc...dak il stergi p'asta...ne suparam crunt!! hai ca yo oricum te iubesc in continuare
<3u4evr

Anonim spunea...

Mult noroc in ce urmeaza sa faci. :)