marți, 15 ianuarie 2008

Atat de mult(e) sau...foarte putin(e)!

Am restante cu privire la blog (cam greu si periculos sa pronunt cuvantul "restanta" cand se apropie sesiunea!) dar am acum cateva minute libere ca sa prind din urma.

Ne pregatim pentru ziua lui B, care este joi, si Chineze ne asteapta!!!!!!!! Imi este dor si o poofftaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! Caci nu am mai fost demult si voi savura din plin tot ce voi prinde :D

Ne pregatim de sesiune, de asemenea, marti e primul examen si... ih! Ce urat e!! Toate vor fi asa de acum in colo, pentru ca una e dupa scoala sa te duci acasa si sa repeti, sa inveti sau sa dormi un pic si sa te apuci de "lectii" si alta e sa ai serviciu. NU MA PLANG! A nu se intelege gresit. Pur si simplu bag motive ca sa stiti de ce nu voi lua 10 la examene ;)
Am predat proiecte, am prezentat, in mare, semestrul s-a incheiat. Mai avem cateva "mici" piedici de trecut, cum ar fi... examenele. :D
Dar stiu ca trebuie sa se termine cu bine ca doar na, de-aia ne chinuim atata! So wish me luck!

Apoi ce sa zic... Persoane din perioada frumoasa incheiata din viata mea inca isi fac simtita prezenta si sentimentele...Sunt 7 luni de cand ne-am oprit dintr-un drum care avea foarte bine stabilit si pus la punct totul...Dar din pacate s-a dovedit a fi mai scurt decat ne asteptam, si dintr-un drum...au devenit 2. Si aproape total diferite. Nu poate sti nimeni cum ii va fi viata peste ceva ani buni, dar poate munci din rasputeri sa o faca pe cat mai buna cu posibil.

Eu sunt o persoana care isi gandeste foarte bine actiunile si pana acum, nu imi pare rau de nimic din ce am facut in viata. Poate ca sunt nemultumita in sensul ca as fi putut mai mult si mai bine, dar nu regret nimic din ce am facut, iar daca ar fi sa o iau de la capat... da, as schimba cate ceva, cu siguranta, dar nu lucruri esentiale. Lucruri mici, care ar fi putut sa le schimbe la randul lor pe cele esentiale! :D
Imi stiu foarte bine scopurile si atunci cand ma hotarasc ferm asupra unui lucru, pai asa fac. Indiferent cat de usor pare cateodata, sau cat de greu este intotdeauna...

Asta este viata si nimeni niciodata nu va sti cu convingere ce este in sufletele noastre, in afara de noi insine. Noi stim momentele frumoase dintr-o relatie, noi le stim pe alea urate. Ceilalti nu stiu decat ce le povestim. Si niciodata, dar niciodata nu povestim ambele variante. Asa ca am incetat de mult sa mai dau sfaturi care cred eu ca ar face bine, pentru ca poate pentru persoana de langa mine, "bine" nu inseamna acelasi lucru!

Am trecut mai departe cu viata mea si pot spune asta foarte sigur. Si mi-e bine. Ma concentrez asupra altor lucruri, pentru ca viata nu este compusa doar dintr-o parte. Are mai multe parti! Nu imi place si nu mi-a placut niciodata sa fiu singura, sa nu am pe cineva alaturi, iar dupa 4-5 ani de obisnuinta intr-un fel, mi-e greu sa ma intorc la cum era o data. Nu se mai imparte totul in 2... Sunt numai eu. Si asta nu e nici pe departe frumos. E foarte, foarte urat. Dar asta e... va veni si momentul cand voi avea pentru cine. Si atunci voi sti sa nu mananc intreg batonul de snikers, ca... mai vrea cineva! :D

Inchei citatul pana nu devin prea siropoasa. Eram romantica o data... prin clasa a 7 a... :)))

Acum sunt la birou, da, stiu ca e marti, dar am o treaba si trebuie sa plec la Constantaaaa!!! :D:D: Si vin inapoi diseara. "Treaba" o sa o povestesc pe blog zilele astea. Hi, hi, hi!

A... si o ultima chestie... voi, cei care imi cititi blogul... stiti cine sunt, da? Tocmai m-a intrebat cineva acum cateva zile, intr-un context foarte ciudat... " Tu fiind... cine?" . Si vreau sa ma asigur ca nu aveti de a face cu persoane care nu stiti cine sunt!! >:P Pe aceasta cale cert si acea persoana care se pare ca si-a pierdut memoria! Si nu voi incerca sa i-o gasesc... ;)

Queen- Who wants to live forever
si
Celine Dion- If walls could talk... ;)

PS: B, L si A... VA IUBESC MULT DE TOT, SA STITI!

Niciun comentariu: