luni, 7 ianuarie 2008

Aaaaaannd heeeeere we gooo!!!

Gata, a plecat vacanta, cu trenul in Franta. A fost bine, a fost frumos, am savurat-o din plin daaaarr....

Am descoperit pentru prima oara in viata ca acum cateva zile cand eram pe la munte si abia asteptam sa ajung acasa... greseam. Imi era dor de Bucuresti, dar...de oras si atat. Nu si de oameni, de imbulzeala, de mizerie...

Totul a inceput de dimineata cand mi-am dat seama ca pana acum, de cand m-am intors in oras, am vazut tot ce e afara din masina. Pana aici. Pai ar trebui sa castig premiul Pulitzer ca am ajuns pana la birou intreaga. Sa incep cu mocirla sau cu nametile din fata blocului?? La noi masinile nu cedeaza trecerea pietonilor, oamenii se imbulzesc si alearga pe scarile de la metrou intr-un mod...Frate, va platesc la serviciu in auuurrr??? Se dau premii pe undeva?? Ori s-au inventat bacnotele de milioane de dolari si se impart pe strada?? Spuneti-mi si mieeeee!!! Sa vin si eu! Sa stiu pentru ce lupt, macar!!

Ma simt mandra ca incarcata cu ditamai plasa, cu ditamai geanta, cu 1 geaca si o vesta si cu bocanci, am reusit sa ajung la birou intr-un sfarsit.... De unde nu as mai vrea sa plec. Biiiine ca nu am luat masina!! Bine ca nu m-a traznit un asa gand... cred ca ar fi fost CRIMA curata! Cred ca imi dadeam demisia sau imi luam elicopter in secunda 2! Chiar, mi-or ajunge banii din cont pentru asta? Ce idee buna!!!

De ce se intampla numai la noi asa? Nu muncesc oamenii si in alte orase, sau in alte tari?!?! Nu toti merg la munca dimineata?

Nu, de asta nu imi era dor! Nu am nimic cu Bucurestiul, sa nu ma inteleaga gresit, inca te iubesc, my friend! Dar esti plin de fenomene!!!!! NEPLACUTE!
Cine zicea...? Avem o tara frumoasa, pacat ca e locuita!!!! PAI DA! CA SUNTEM NISTE MONSTRII!!!!!! Si nimic mai mult!
Afara e un haos total!!! Ne laudam ca traim in civilizatie, dar de unde? ca acolo la munte, in satucurile alea era de vis!

Si pe deasupra, site-ul asta a luat-o razna si afiseaza niste ore aiurea!!! BA!!! Acum e 10.45 si sunt la birouuuu!!!! Helloooo!!!

Ce sa mai zic, un an nou...bun tuturor si mult succes sa treceti cu bine de ce e afara!

John Lennon- Imagine

Niciun comentariu: