joi, 22 noiembrie 2007

Ordine si disciplina!

Stiu ca suna un pic a comunism titlul postului meu, dar.. chiar exista si in vietile noastre un moment in care ne dam seama ca avem nevoie sa punem un pic lucrurile la punct. E, la mine.. acel moment este ziua de azi. Si aceasta perioada..

Gata, de azi imi revizuiesc comportamentul. Azi voi fi.. TOATA ziua, in sedinta cu mine!(in timp ce voi lucra la proiect, bineinteles!) Eu cu mine ne vom bate, ne vom impaca, vor iesi noruletzi din aia ca in desene animate si scantei, dar sunt sigura ca va fi totul ok intr-un sfarsit. Oricum, vom avea placuta cu "Do not disturb" la usa! Si NU se va vedea pe gaura cheii, asa ca nu incercati sa alfati nimic pana nu va dau eu de stire!

Trebuie sa imi fac o ordine de nedescris in...: sentimente, planuri, ganduri, inima(mi-au iesit si mi-au intrat o gramada de persoane de la inima in ultima perioada si trebuie sa o anunt si pe ea :D ) casa, lista de id-uri de mess, sertarul cu dulciuri de la birou (trebuie facuta aprovizionarea) acvariu, dulap (unde fac ordine mai mereu si nu inteleg de ce trebuie sa o iau intotdeauna de la capat!! :) ), lucrurile pe care le am de facut azi si nu numai azi... OF!! ar mai fi! Crede-ti-ma, chiar ar mai fi, dar daca le scriu, dupaia risc sa ma auto-deprim mai mult decat am facut-o deja.

Azi nu stau bine cu inima deloc.. din cauza unei intamplari de ieri, care m-a dat de tot peste cap si m-a trimis frumos acasa cu gandul "PUNCT! SI DE LA CAPAT!". E urat si trist ce s-a intamplat si nu o sa va dau detalii, doar ca am iesit cu cineva cu care nu trebuia sa (mai) ies si lucrurile s-au sfarsit aproape cum ma asteptam, dar nu au avut nici de departe efectul la care ma asteptam! :(

Bine, unele concluzii pe care le voi trage dupa aceasta "sedinta" le stiu deja.. ca de ex faptul ca am un nou "cel mai bun prieten" :).. pe care il aveam deja de cateva luni, dar nu mi-am dat seama ca ocupa "functia asta". Aseara am realizat exact lcrl asta, cand a fost prima persoana la care m-am plans de ce mi s-a intamplat. Noul meu "cel mai bun prieten" este un om foarte cerebral, destept, in care am o incredere destul de mare (si aici trebuie sa precizez ca asta din urma se castiga cu GREU!!), in el si in judecata lui, si sunt convinsa ca la el as gasi intotdeauna raspunsurile si sfaturile perfecte. Sau aproape perfecte, ca sa evit din nou subiectivitatea :).

Mai sunt unele concluzii la care stiu sigur ca voi ajunge. Dar cateodata exista si parti necunoscute ale noastre, asa ca .. watch out, ca nu se stie care va fi rezultatul auto-mustrarii! Abia astept sa il vad si eu!

Aseara am fost La Mama si in ciuda zvonurilor pe care le tot aud, ei continua sa ma impresioneze placut. Am fost La Mama din centru, unde personalul a fost chiar ok..iar aici trebuie sa iau iar in considerare ochiul meu critic dupa 2 luni de lucru intr-un Hotel si Restaurant de 5 *. Cel putin in acte. Iar mancarea a fost buna si portiile destul de mari. In schimb, nu mi-a placut limonada! Cu siguranta pentru o limonada perfecta ma voi intoarce la Asia. Trebuie sa aflu cumva reteta. :D

Diseara s-ar putea sa apelez la un film. Singura. Data trecuta cand am fost singura la film, am facut-o pentru ca mi-a placut ideea, pe care o auzisem la cineva, care face asta destul de des, dar nu am luat in considerare si faptul ca filmul nu ar trebui sa fie de groaza, si ... :D experienta nu a avut efectul dorit. Comediile "rulz" in cazul asta. Mai ales in starea in care ma aflu eu!

Sa vedem.. ce-o sa iasa...

2 comentarii:

miclowan spunea...

da am sa-ti urmez si eu exemplul, sintagma Punct si de la capat imi aminteste de Ghicolescu, nu am mai ascultat de mult, mersi

Enjoy... spunea...

Ma bucur daca imi vei urma exemplul, chiar merita! O sa fii uimit! La mine a fost prima data cand am facut asta mai ferm, si se simte, believe me!! Succes! A, si.. cu placere :)