joi, 3 ianuarie 2008

Uite-asa am pierdut toooaaata ziua...

Am stat pe net toata ziua, cand spuneam ca VAAAI, cat am de facut la proiect!! =)))

Am descoperit niste bloguri dragutze, am tras niste filme dragute, niste melodii dragute, am visat cu ochii deschisi la... nemurirea sufletului...Am sters praful..de asta sunt mandra, mi-am facut bagajul, ca pana la urma plecam... :D :D Am tinut-o numai in plecari in ultima vreme, si cum ziceam, inca mi se schimba programul din 5 in 5 minute.

Ma asteapta o baitza unde voi medita, trebuie sa mai dau cateva mailuri cu ultimele noutati si cam atat.

Frate, iubesc mandarinele tipei din piata!! Dulci, nu foarte dulci, niciodata seci si INTOTDEAUNA fara samburi! Eu nu pot sa mananc mandarine sau portocale cu samburi nici sa ma platesti!! Iiiihhh!!

De ce se intampla ca atunci cand intru eu la "cura" primesc cele mai bune dulciuri din lumeee?? :(((

Ce am primit anul asta (adica cel ce tocmai s-a incheiat)?
  • un set Sarrieri :D
  • un ceas mai mult decat super, pe care il iubesc!!
  • o bluza miiiiissstooo rrraauu
  • cercei si colier Svarovski
  • chilotzei Tommy Hilfiger :)))
  • 2 brelocuri... cu cata semnificatiieeee !!!! :))) Cui i-a venit ideea sa faca brelocuri cu MegaStar ?? :* :*
  • pijamalutza
  • o cruce maaare, mare :)
  • o felicitare, un semn de carte si un calendar cu Praga!!! :D
  • casetutza pentru farduri de la Sephora, pe care o voi folosi pentru bijuterii, caci pentru farduri am o valiza :D ;)
  • chestii pentru baie, caci se stieee... :D :D
  • CCCEEELLL MAI TARE tricou de la Motivi cu CEA mai mare semnificatie pe care il iubesc CEL MAI MULT!!!!
  • ooff, nu mai stiu. Ma mai gandesc. Si mai adaug.

Cheb Mami ft. K Maro- Nos Couleurs
si
Citizen Cope- Brother Lee

Niciun comentariu: