joi, 10 ianuarie 2008

O, Tannenbaum ...

Acum doua zile eram pe la unirea si ma uitam dupa una, alta. Si ma intrebam, dezamagita, de ce la ora 18.06 nu este aprins bradul...Am stat, m-am invartit, mi-am terminat treaba si am plecat acasa.

Azi de dimineata m-am dus sa semnez pentru cateva pensii ING la unirea si .......OMG!!!!!!!!!!! Cand ma uit, BRADUL SE "DESCOMPUNEA" !!!!!!!! Nu mi-a venit sa cred cand am vazut macaraua si varful bradului luat cu mare grija de catre aceasta.. :"(((((((( Nu pot sa cred cat suntem de zgarciti!!!! Oare Banca Millennium pe care ii admiram f tare pentru proiectul asta este de vina sau primaria?? Nu mai puteau plati curentul si etc, ce mai trebuia platit pe acolo pentru macar inca 1 saptamana-2??? I mean..frrrraaaatteee!! Duce-ti-va in Vienna, in Praga si cred ca oriunde altundeva sa vedeti ca SI ACUM au bradutii frumos impodobiti cu lumini, orasul luminat si multe altele!

Este dezamagitor... un lucru frumusel aveam si noi ...din care ne-a fost dat sa gustam ffff putin. Doar 1 luna?? Pai mai baieti care reprezentati B. Millennium, de doar atata lucru sunteti in stare?? Asa prost o duceti cu banii??

Acum dupa ce ca suntem acoperiti de mocirla si e totul gri si urat, ne-ati stins si bradutzul... sincere felicitari !!


Ernst Anschütz- O Tannenbaum
si
Atat... :(

Niciun comentariu: