joi, 3 ianuarie 2008

Cine zicea...

...ca povestile de iubire si relatiile trebuie luate in considerare doar intre sexe diferite?? (vezi commenturi :D) Iata una din cele mai frumoase dovezi de iubire pe care le-am primit in ultima vreme(stiu ca v-am mai aratat-o o data, dar am facut postul asta special pentru a posta pozele astea, si special pentru cele 2 persoane pe care le iubesc si care ma iubesc muuuuullltttttt):







Un "La multi ani" scris cu sos de ciocolata, pe o farfurieee... :D :D :D :*:*:*:*:*:*:*:*


Si hai sa va mai arat o dovada de iubire, dar nu stiu cat de bine se vede :), tocmai am facut poza:



Este un tricou, de la Motivi, pe care mi-l doream de mult, ba il vroiam, ba renuntam la el, ba il vroiam, ba renuntam. Si cineva cu fffff muuuullta initiativa, s-a gandit sa imi faca o maaare bucurie de ziua mea. NU STIU cum de l-a mai gasit, pentru ca au scos de muuuulllt colectia de vara. Ce zice tricoul? "I'd like to be the Dj" De ce mi-l doream?? Pai.. pentru cunoscatori... ghiciti langa cine sta un Dj... ;) si veti sti.

Pentru vremurile de asta vara... :D

Yves Larock... Zicea el candva... "Rise up, rise up, rise up... we'll meet again!"...

Gata, gata, ca ma asteapta baitza aia de nuuuu stiuu caaannddd... :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

:*:*:*:*:* Ce taaaareee e tricoul!!!!!!!!! Wow... :P :X:X

Enjoy... spunea...

@ b si sa il vezi in realitate, ca aici nu se vede bine!!! :D:D

:*:*:*:*:*:*

Anonim spunea...

hai fratee,ce frumoos...chiar ma bucur din tot sufletul ca esti asa incantata de el...iar semnificatia aia...of doamne..ce vremuri!
dar cine stie,poate anu' asta o sa fie si mai frumos,nu poti sa stii niciodata!
<3u4evr

Enjoy... spunea...

@lucky charm As vrea eu sa mai fie veri ca astea...mai putin dintr-un pct de vedere...

Si... sa traiasca la nesfarsiiiiittt tricoul magic!! :D

:*:*:*:*:*