luni, 19 noiembrie 2007

URAT, URAT, URAT, CRRRUNT!! I'm Back.


Din pacate nu am lucruri prea frumoase despre care as putea povesti.. :( Vreme urata (ploaia la munte e ingrozitoooaare!! ), companie ...dezamagitoare, intamplari dezamagitoare.. si as putea continua lista, dar hai sa va povestesc pe scurt. Ma asteptam macar, daca nu era chiar frumos la munte, sa fie vreme de schi sau placa. nici atat..Ma asteptam macar, daca nici asta nu putem face, macar sa ne intelegem intre noi. Nici asta nu am facut. Iar ceea ce e si mai ciudat, este ca ne-am inteles cu ALTII.. pe care i-am cunoscut acolo. Mai exact, eu cu prietenul meu cel mai bun ne-am certat intr-un mod ireparabil, colegul lor bucatarul, nu a reusit 3 zile sa ma faca sa il accept ca om, prieten sau orice altceva pe langa mine. Ok, recunosc.. au fost momente in care mi-a demonstrat ca nu ar trebui sa imi pastrez in totalitate parerea mea despre el. Si nu am facut-o. mi-am schimbat-o putin. :) Iar verisoara mea este singura cu care m-am inteles TOT weekendul, de minune, ca de obicei :) Acolo ne-am intalnit cu un grup de 13 care.. de data asta a fost un numar norocos, ne-am distrat cu ei.

Apoi TRENUL. GOODD!!! Crunt!!! groaznic.. imagina-ti-va un tren vechi, plin de oameni, nu era loc de stat nici in picioare, frig, eram pe hol, langa toaleta, suportand un miros ingrozitor, caci de la CFR, RATB sau METROREX deja nu mai am pretentii (ma gandeam ca s-ar putea inventa un nume pentru toti astia, ca atunci cand ii injuram, sa ii includem pe toti. ne-ar mai usura si noua treaba :D) si la a doua statie .. o familie de tigani cu un iz.. de nedescris.. apoi o oprire intre statii, undeva pe un camp, intre Ploiesti-Bucuresti, de 40 min.. :"((( Nu, chiar nu va pot descrie mai bine de atat ce sentimente m-au incercat! Si la cate lcri si persoane m-am gandit toooooot drumul :(

Sa nu mai zic de gazda. Un mos cu o baba care s-au luat la bataie si mai aveau un pic si ne luau si pe noi. Noroc cu televizorul din living (daca se poate numi asa), care m-a ajutat sa ma uit sambata seara la megastar! :) Unul dintre singurele lcri bune.

De mancare.. DA. asta a fost alt lucru bun. Am mancat prima zi la "Casa noastra", un loc recomandat de seful verisoarei mele, de la pub-ul de pe Lipscani. In centrul orasului Sinaia, in curba, mai sus de hotelul ala mare. :) Frumos, mancare buna, servire ireprosabila. intr-un cuvant, SUPER. A doua zi am mancat " La Marmote" unde a fost foarte ok, de asemenea. Dar nu ma puneti sa va explic unde e localizat. E misto si atat. :)

Voi posta o poza draguta, dar nu azi, pentru ca acum scriu de la birou.
Pacat ca a fost deprimant, dar si frumos. Am avut si de invatat, bineinteles. Din greselile mele sau ale altora. Ca d-astea mereu se intampla sa apara. :)

Dar e atttaaaaaaaaaaaaaattt de bine sa revii... sa fiu la mine la birou, cu colegii mei pe care incep sa ii cunosc din ce in ce mai bine, cu sefu' :) , cu problemele mele, cu cartea pe care o citesc acum ( Belle de Jour) , cu gandurile mele, cu calculatorul, cu PROIECTUL pt facultate :(( si.. e bine in Bucuresti. Va zic din nou. Doar ca la Sinaia a fost mai cald decat in Buc.. :D
Asa ca acum .. am treaba. as mai scrie muuullte, o voi face, dar trebuie sa imi pun un pic la punct programul si lcrile pe care le am de facut.

V-am pupat.

PS: am reusit sa descarc o poza din telefon, dar nu e cea pe care vroiam eu sa v-o arat :( Anyway.. nu puteti recunoaste de aici decat pe verisoara mea. Restul sunt din grupul cu care ne-am intalnit acolo. :) Nu e prea draguta poza, dar le voi pune si pe cele dragute. Diseara. De acasa. :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

si cu toate ca nu au fost chiar toate bune si frumoase,pentru ca asta-i viata, poti sa zici ca o sa uiti vreodata weekendul asta??
as trece peste mult mai multe chestii nashpa doar ca sa mai pot sa ma mai simt atat de fericita...
<3u4evr

Enjoy... spunea...

Of.. nu! nu il voi uita cu siguranta.. dar va ramane asa doar datorita tie. :) ok? esti singurul motiv pentru care nu il vom trece la "uitate" ;)