joi, 22 noiembrie 2007

Chaos!

Nu imi vine sa cred cate se pot intampla cateodata in doar cateva ore.. Cateodata avem zile intregi de rutina si nimiiiiiic nou sau iesit din comun.. iar alta data.. WOW! parca explodeaza asa, o bomba cu muuulte intamplari... :) Mie imi place cand e asa.

Ieri nu am mai fost la aerobic, cum ziceam, am ramas pana tarziu la birou si nici proiectul nu l-am inceput. Azi ar trebui sa plec in "delegatie" la Moeciu sa vorbim de vila pentru teambuilding, pentru ca deocamdata prin telefon nu am reusit mare lucru. Mi-ar placea sa plec. Dar asta implic o aaaalllta zi in care nu ma ocup de proiect. E.. WTF, oricum nu ma apucam. Cred ca abia in weekend ma apuc serios de el. La o adica, azi e deja joi! JOI!

Tot ieri mi-au dat tarcoale o gramada de intamplari si de persoane si parca tot universul se unise sa ma zapaceasca pe mine. si nu numai pe mine! A fost un dute-vino permanent, incepand cu ora 4..cam asa.. pana pe la 23.59...CAND.. primesc un mesaj "DORMI?" de parca dupa atatea ore de haos nu ar trebui sa iau si eu macar o pauza?!! Mi s-au dat peste cap toate planurile, imi propuneam ceva, in 5 minute se schimba complet si tot asa. Imi va lua cateva ore azi sa imi revin dupa toate astea. Si luand in considerare ca e deja 11... poate pe la 4-5 ma trezesc. :)

Nu mai ajung pe la bunicu si ar trebui sa fac cumva.. macar maine daca nu azi. Ca parca vad ca nu mai apuc. Inca ma tin tare, dar cand o veni momentul.. atunci sa ma vedeti. Sau cel mai bine ar fi sa NU ma vedeti ! :(

Nu stiu cum se face dar mereu cand merge rau un lucru, trebuie sa mearga altele foarte bine, ca sa compenseze! Sper sa nu ajung in vreo zi in care sa mearga toate rau, k.. nu ii voi face fata, o mierlesc! :))

Sa nu mai zic de pesti.. saracii mei pesti, cred ca nu mai vorbesc cu mine 100 de ani, nu le-am mai facut curat de o luna!!!

Of, putina ordine, putina ordine!!
Gata, v-am lasat, ma apuc de treaba! Wish me luck!

A, tocmai am aflat ca nu mai plec la Moeciu :=)) E bine, am inceput bine si ziua asta!! :D:D

Niciun comentariu: