miercuri, 21 noiembrie 2007

Am multe idei in cap... iata-le!

Ieri nu s-a mai concretizat aproape nimic din ce imi propusesem.. :( Nu am mai fost la film, nici la Dvd nu m-am uitat, m-am uitat pe ProTv la un film cu Adam Sandler, parca asa il cheama. La care am adormit. Nu va spun ce am visat. Nu cred in vise. Dar le traiesc la maxim. ;)

Cand am ajuns acasa de la aerobic mama vb cu tata ceva foarte nasol.. sa se duca la cimitir la bunica sa pregateasca tot din timp, pentru ca in curand moare bunicu. :( Nu vreau sa dezvolt subiectul pentru ca este ingrozitor de dureros. Chiar daca este de 16 ani in spital paralizat si stiam ca va veni clipa asta.. oricum e greu, pentru ca il iubesc enorm de mult. si urasc lectiile vietii cateodata.. bunicul meu, care a fost un ditamai omul, care a lucrat la Casa Poporului, mare inginer, om destept, a ajuns un schelet.. intr-un pat de spital.. ani in sir traind cu o singura dorinta si speranta, care nu se va mai concretiza NICIODATA... sa se faca bine. :( Asta e.. va muri si el stie.. vede asta, imi spune.. si culmea e ca este ATAT de lucid... nu a mai iesit atatia ani din spital si stie tot. daca nu stiu unde se afla vreo strada, ma duc la el si il intreb. Plus ca stie toate rudele, toti copii rudelor.. TOT. si intreaba mereu de toti.. el intreaba mereu de toti si de el.. nu intreaba aproape nimeni. ca parca daca e acolo de atata timp.. nu mai e deloc. :( Nu mai vb de asta, gata. Foarte foarte nasol. Si cat ma abtin acuma din plans, o sa izbucnesc atunci. macar atunci am voie. :( Dar trec toate. Daca stau sa ma gandesc ca au trecut 7 ani de cand a murit bunica, nu imi vine sa cred!! Asta e viata.. uite asa.

Am o groaza de lcri de facut si o alta groaza de lcri care ma intrerup din a le face. :) dar ma voi mobiliza imediaaat!

Aproape s-a rezolvat si cu teambuildingul la munte, sa vedem, abia astept. Marfa ca din 1 noapte s-au facut 2!! Moeciu. Super. Sa speram ca gasim cabana. E cam full. Ma mir.
A, tocmai am aflat de la prietena mea ca a fost la maraton la film..anunta-ti-ma si pe mine daca auziti data viitoare, ca vreau si eu sa ma duc!! Chiar vreau. Dar doar asa, de fun. 4-5 filme cred ca pot sa stau treaza!

Azi sper sa ajung din nou la aerobic, pentru ca e tipa buna si pe langa asta, am toooot tras chiulul sapt trecuta. Dar nu prea am dispozitie. Sa vedem ce zic si fetele. Cateodata, oricat de ambitioasa as fi sau oricat de multa vointa as avea, atat de mult ma influenteaza opinia sau parerea celor din jur...AH! Celor APROPIATI din jur, ca sa ne intelegem. :)

Gata, ma apuc de treaba. Nimic interesant, niste tabelase, niste meeting minutes si cam atat. Lipseste seful meu si nu imi place. E elementul principal aici. :D Doar in jurul lui mi se invarte mie toooaaata activitatea!

See ya!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt niste momente foarte grele, dar bunicul tau cred eu ca se simte foarte fericit ca are o nepoata asa de atasata de el, si o familie care a avut grija de el pana acum.. poate este uitat de unii, dar nu de voi.. Din ce mi-ai spus despre dansul, este un om minunat care o sa ramana mereu in sufletul tau..
Hmmm.. ti-a spus o prietena de maraton? :P suna interesant.. cred ca ma duc si eu la anul.. :D:D:D
Te pup si imi place cum scrii, te-am pus la favorites si te citesc de acum inainte de cate ori imi deschid calculatorul.. ;)

Enjoy... spunea...

Hey... multumesc d incurajari...dar de ce esti "anonim"? m-ai cam indus in eroare, pana la un punct credeam ca esti cineva, apoi... incheierea m-a facut sa imi schimb parerea. B? :D:D

Anonim spunea...

dap... ai ghicit... problema era ca nu am reusit sa dau comment cu nume, pt ca imi respingea.. :( asa ca am incercat cu anonim si a mers... oricum, a fost mai bine asa, a fost interesant sa vad daca poti sa ma identifici sau nu.. :*:*:*

Enjoy... spunea...

:*:*:* Always and forever! ;)