luni, 26 noiembrie 2007

Incepem saptamana cu forte noi!

Inca un inceput de saptamana pe care nu il urasc! :D Da, eu nu am nimic cu lunea, nu ma trezesc ingrozita de gandul "aoleooo, azi e luni!".. Nu. Eu ma trezesc ca in orice alta zi, exact atunci cand suna ceasul, FARA postpone, decat in cazurile extreme, cu gandul in diferite parti. Cum ar fi ce am visat, ce am facut aseara sau azi-noapte( dupa caz), ce am de facut azi.. maine.
Imi place ca nu prea am probleme cu trezitul. Si chiar am trecut prin niste perioade destul de complicate privind programul meu. Cel putin cand lucram la Crowne, aveam momente cand daca prindeam 1 ORA, imi puneam perna pe cap, trageam jaluzelele si phiiuu! ce mai dormeam!

A fost chiar misto vara asta la Crowne. Acum am auzit ca se cam duce de rapa. Ha! Cine?! Primul care s-a dus de rapa a fost chiar omul care mi-a urat mie ghinion cand am plecat!! :)) Puteti sa credeti ca intr-adevar exista rautati din astea? Eu nu cred in asa ceva, dar cand mi-a zis ca de ce plec si ca nu imi tine pumnii in ce voi face mai departe, din contra, imi ureaza sa nu imi reuseasca nimic, chiar m-am simtit nasol.. Dar iata.. roata chiar se intoarce. Nu ca m-as fi indoit de asta vreodata!

Apoi se duce de rapa toooot personalul, s-a schimbat directorul general, bucatarul sef (asta de pe vremea cand inca mai eram si eu pe acolo) hostess nu mai au (ha,ha!).. cred ca in afara de 3-4 persoane care intr-adevar isi fac treaba super bine.. nu prea mai e mare lucru de capul hotelului ala. Daca insa, chiar vreti sa faceti o vizita, nu va duceti la masa, ci.. chiar va recomand din inima, duceti-va la bar! Acolo veti gasi numai barmani adevarati, asa cum eu, cel putin, nu am mai intalnit pe nicaieri. Barmani care isi iubesc meseria, stiu meserie si fac totul cu pasiune, ca la carte.
Am trecut si eu pe acolo de 2 ori de cand am plecat, si nu am stiut exact ce sa beau, m-am lasat pe mana barmanului. Care nu m-a dezamagit, ba din contra, m-a impresionat. Din nou. Asa ca .. try it! Chiar as pune barul de la Crowne pe lista "it's a must".
Apropo de barmani misto, si in Twice e un barman destul de ok, care le are cu cocktail-urile.

Am si eu un verisor, mai nou... :D pe care tin sa il mentionez.. Farcash. La care tin muuuuulllttt si caruia ii urez sa petreaca numai clipe frumoase alaturi de verisoara mea.. Atat, mai mult nu zic. ;)

Azi nu am timp de citit alte bloguri si de pierdut vremea pe mess. Se apropie ziua de joi, cand plecam in teambuiling, iar sapt viitoare este ultima inainte de plecarea in Praga. Asa ca trebuie puse la punct multe lcri.

Mi-e dor de o vineri sau sambata in Twice.. De cand am inceput facultatea n-am mai pus piciorul pe acolo. Ba nu, mint. Am fost de Halloween. Da. Dar tot mi-e dor. Who gives a shot? Da' celalalt weekend, nu asta! Daca nu se ofera nimeni, atunci o sa plec la Constanta in weekendul ala. :D Mi-e dor de verisoara mea. Si de un weekend cu ea ;).

Cam atat, ma apuc de lucru acum. Wish me luck!

Niciun comentariu: