duminică, 25 noiembrie 2007

Sunday mornin'..

Da, ma simt mult mai bine. Nu au iesit scantei deloc, chiar ne-am inteles foarte bine si am ajuns la niste concluzii clare si sigure. Un singur lucru nu l-am clarificat, pentru ca nu pot lua decizia pe care stiu ca trebuie sa o iau.. asa ca in cazul asta voi lasa lcrile sa mearga de la sine. Trebuia sa las si ceva neterminat, daca le rezolvam pe toate, atunci ce mai faceam?! Ma plictiseam. :D

Azi mergem la vot, da? TOTI! Mergeti la vot, frate, ca nu se poate asa. Cum nici deciziile personale pe care le luam in vietile noastre de zi cu zi nu vrem sa le ia altii in locul nostru, cred ca nici aici nu ar trebui sa ii lasam sa faca asta! Am I wright?

Ma uimeste cateodata firea umana si.. vb cuiva, ma bucur de asta. Dar nu ma bucur in totalitate, pentru ca as vrea sa ma uimeasca mai mult in sensul bun si.. nu o prea face. Am tot intalnit persoane in ultima vreme, printre care ma numar si eu :D, care isi fac rau cu mana lor constant. Cum, domne', sa sti ca nu e bine sa faci un lucru si sa continui? Cum sa sti ca ar trebui sa te opresti dintr-o chestie si sa zici "nu pot"?Eu chiar cred in chestia aia cu "nu exista nu pot, exista nu vreau".. si de ff multe ori am vointa si chiar reusesc sa fac ce imi propun. Dar e chiar aiurea sentimentul ..de ce? pt ca sti ca poti sa faci ceea ce trebuie, dar de fapt chiar nu vrei!! si chiar ajungi sa zici "NU POT SA FAC ASTA". Sa iti ascunzi de fapt, intentiile, in spatele "nu pot"-ului. E, aici e subconstientul. Nu vrei sa recunosti ca nu vrei. Si faza e ca te minti pe tine, nu pe cei din jur. Suntem cateodata prea addicted lucrurilor care ne plac dar nu ne fac bine. Din pacate.

Si la urma urmei.. WTF! Daca mor maine, nu as vrea sa zic (din pacate, din nou) "yes! am facut lucrurile corect, chiar daca nu am fost fericita".. Mai bine zic "nu am luat eu chiar deciziile bune, dar frate, am fost fericita cu cele pe care le-am luat!" Cu toate ca nu e prea bine dpdv spiritual, dar.. evit sa intru din nou intr-o discutie, sau mai bine zis monolog, cu "nu e bine".

Am fost la film vineri. La 2 filme :D. "Cat dureaza o casnicie" si "Necunoscuta" (La Sconosciuta). Filmele trebuiau vazute in ordine inversa, intrucat "necunoscuta" e drama si cel cu casnicia e comedie. Dar a fost bine si asa, pt k am apreciat mai bine un film foarte bine realizat, dupa unul mai varza, asa.
Mai pe larg, "Cat dureaza o casnicie" este o comedie mai falsa, cu intamplari mai ireale si exagerate cateodata, iar daca chiar nu ai dispozitie buna, mai rau te enerveaza unele chestii, inloc sa te binedispuna.
Iar "Necunoscuta" , in pofida faptului ca eu urasc orice film care nu este in engleza si am ajuns la el intamplator, m-a impresionat si mi-a placut foarte mult. :) Este genul de film puzzle, asa, ti se dau indicii pe care le pui cap la cap pe parcursul filmului. E f trist, intr-adevar, dar poate fi oricand o poveste reala si sincer, mie imi place cand ma uit la un film, chiar sa cred ce se intampla..
Asa ca as cataloga la "YES"- "Necunoscuta", iar la "NO"(decat intr-o dispozitie fff buna, ca sa nu va enervati) "Cat dureaza o casnicie".
Tin sa precizez ca asta e blogul meu, aici sunt parerile mele personale!! :P

Azi trebuie sa ma duc la vot, sa imi termin proiectul, sa spal masina si sa ma duc si la bunicu. It's a deal! ;)

Niciun comentariu: