miercuri, 14 noiembrie 2007

Asia de pe Decebal

De azi incepe postul. Craciunului, pentru cei care nu stiu :P. E si asta implica un "lasat de sec"cu o seara in urma. :) ceea ce inseamna ca familia mea si cu inca 2-3 familii (prieteni f buni-nasi sau fini sau niciuna) mergem la Chinese. DE OBICEI. Aseara a fost o exceptie.. nu prea fericita, dar... asta nu e de luat in considerare, avand in vedere ca noi, fiind obisnuiti cu mancarea chinezeasca de la cel mai bun restaurant chinezesc din Buc (dupa parerea mea si nu numai)- Templul Soarelui, era normal sa fim dezamagiti intr-un fel sau altul. Sau poate ca nu. Am fi putut fi, oare , si impresionati?! Hm..

Acest Restaurant Chinezesc se numeste ASIA. nu stiu de ce. in fine. trecem peste numele inselator. Se afla pe Decebal, pe langa Ruby Tuesday si pe lng Restaurantul Decebal( care este restaurantul sotiei sefului meu si este minunat, deci TREBUIE sa ii fac reclama:P) Am gasit niste ospatarite foarte dragute, niste preturi mari si mancare putina, fata de cum ne-au obisnuit cei de la Templu. Am gasit si paine .. ceea ce nu exista intr-un restaurant chinezesc, dar cine stie daca era chinezesc sau asiatic sau...?! In fine, nu vreau sa critic. Cu toate ca la mine treaba cu criticatul este o mostenire de familie :D. Deci toti 3 suntem cam greu de multumit. (munca mai grea in ceea ce o priveste pe mama, eu cu tata suntem mai ok ;) )
Acolo am intalnit-o si pe Cristina Rus. Nu sunt fan. In rest.. fitze muuullte, numai gagicute pe tocuri cu baieti imbracati de la Gucci si Prada. Sau poate fake-uri.. inca nu imi pot da seama.

Exista si un motiv de lauda? Da. Chiar 2! Ospataritele, care tineau la glume si le si intorceau, f dragute, ceea ce la noi mai greu gasim. Chiar vb cu cineva despre asta. Ospatarii sunt oglinda patronilor zgarciti de la noi, care nu le dau suficienti bani pentru munca enorma pe care o depun (unii), nu angajeaza mai multi oameni, pentru a echilibra treburile si .. comportamentul de "manager" la noi lasa mult de dorit. Si nu spun asta pentru ca sunt la o fac de profil. Dar cred ca se vede foarte bine in restaurante. Si apoi limonada! Fraateee!! chiar nu am mai baut o limonada asa buna ca acolo NICIODATA!!! super, super, nu am ce zice. asa ca.. amatorilor de limonade.. ASIA scrie pe voi! :))

Cam atat. Acum sunt la serviciu. Imi astept seful. apoi aerobic. Ba nu. intai trec pe la sediul ING. Am uitat sa va spun ca fac si pensii. :D Dar nu va imaginati ca sunt vreun agent din acela care va bate la cap!! Nu,eu sunt o finutza! :P

Azi e tipa aia buna la aerobiiiccc... :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ia pentru sefu' :

http://carhero.blogspot.com/2007/10/how-to-make-world-best-paper-airplane.html