miercuri, 14 noiembrie 2007

2 early 2 b true!

Azi dimineata m-am trezit la 6.30 pentru a fi la 8 la birou, deoarece trebuia sa ma intalnesc cu mama sefului meu. de ce? sa ma ia pe mine, sa mergem la dansa la birou, sa o las eu acolo, apoi sa ma intorc la birou cu masina danseiii.. ca sa spele seful meu masina, pentru casco. DA! nu are nici casco.. deja ma vedeam.. prima zi din viata mea cand buseam o masina si din vina mea. sau exact atunci se trezea smecherul acela din bancul acela cu semaforul*. DAR uite cum tine Dzeu cu mine siii.. Dna B. nu mai poate ajunge!!!!!!! :D:D Prima zi cand ma bucur ca m-am trezit asa devreme, degeaba :D

Asa ca acum sunt la birou. singura :). Ma apuc de proiectul pentru facultate.
La 4 avem Teambuilding- Laser Tag!!!!!!



* nu stiu bancul dar va zic in 2 cuvinte :) Era unul care trecea mereu pe rosu si la verde statea. si cand a fost intrebat de ce sta la verde, a zis ca "da, dar daca e unu mai smeker ca mine in partea cealalta si trece si el pe rosu?" :)

Niciun comentariu: