joi, 29 noiembrie 2007

Astept, astept, asteeeppppttt

Stau la birou si imi astept seful sa vina sa ma ia si pe mine.. toti au plecat si am ramas ultima aici si m-am plictisiiiiittt... ma gandeam sa scriu 2 cuv pe blog.

DIITAMAI cazatura ce am tras azi-noapte, fugeam de un boschetar cu verisoara-mea, in mijlocul strazii, la mine in fata, era gheatza pe jos si eram in costumasul meu nou si alergam asa FOARTE REPEDE, ca eu de frica aleeeerrrg, cu tocuri cu tot, ca nici verisoara-mea cu adidasi in picioare nu ma prindea!! Iar cand m-a depasit a facut-o pentru ca eu eram.. PE JOOSS!! cu punga de Carrefour cu ciocolatelele imprastiate in mijlocul soselei, am cazut pe partea stanga dar sunt julita la piciorrul dreeeptt... iar mana stanga nu este DELOC intr-o stare buna, s-ar putea sa fie dislocata, in cel mai bun caz. pt k imi trage de ea si mi-o pune la loc, daaar daca vor sa imi puna ghips.. FUUUUGGG!!!

Care m-ati injurat de am cazut asa? niciodata nu am cazut asa de rau si de tare, asa , din pod!! mi-au zburat toate, boschetarul venea dupa noi, nu stiam cum sa fac sa imi strang toate alea din mijlocul strazii!!!!!!!!! Fraate! nu mai stiam ce e cu mine, nu intelegeam de ce nu imi mai incap dulciurile inapoi in punga de carrefour.. care.. de fapt era rupta pe jumate!! :((

Ingrozitor. Acuma ma duc la munte cu mana jumate rupta!! Si chiar nu am nici o parte buna pe care sa o scot din asta, ca sa ma simt mai bine.. am cazut, mi-am rupt ciorapii, m-am murdarit, m-am lovit rau la mana si acum ma plang. PUNCT. Ma intorc sambata! Poate prind cand se aprinde bradul!! ;)

Niciun comentariu: