miercuri, 14 noiembrie 2007

HIStory

Mai intai trebuie sa spun ca pana nu demult, uram blogurile! Sau nu le uram, dar eram impotriva lor. Apoi am citit un blog care m-a impresionat. Si inca unul. Si m-am tot gandit, m-am tot gandit si azi de dimineata m-am trezit cu gandul asta : GATA, imi fac blog. Decisiv a fost faptul ca in ciuda aparentelor, chiar as avea timp sa scriu pe un blog. :) Multumesc persoanelor (nici ele nu stiu cine sunt ;) ) care m-au facut sa iau decizia asta.

Acum sa va spun ce s-a intamplat in viata mea in ultima vreme, ca sa stim despre ce vorbim aici. Am terminat anul II (inca unul ca ala si ma lasam de fac!!!) A inceput vara, una dintre cele mai memorabile, trebuie sa recunosc, am incheiat o perioada importanta din viata mea (cu chiu, cu vai, dar am reusit..), apoi am inceput sa o iau de la capat. Un serviciu nou, demn doar de 2luni de vara si niscaiva experienta, nimic mai mult.. apoi o groooazaa de cunostinte noi.. oameni minunati, trebuie sa specific ca in aceasta vara am cunoscut numai oameni deosebiti, care m-au invatat muulte lcri frumoase sau mai putin frumoase: unii m-au facut sa imi dau seama ca am prea multa incredere in mine in anumite situatii iar altii m-au facut sa am si mai multa incredere in mine- in alte situatii. :) si am cunoscut genul acela de oameni: INTELIGENTI. (a nu se intelege doar "destepti") si m-am bucurat mult!! Imi pare insa rau ca o parte din aceste persoane nu mai fac (deja) parte din viata mea. :( dar asta e.. citeam o data un citat si zicea ceva de genul : "unele lucruri sunt prea frumoase si ne este dat sa gustam din ele prea putin".. Dar unul dintre principiile mele in viata este ca fiecare lucru care se intampla are un motiv bine intemeiat in spate!! Poate ca e si un lucru care ma intareste sa merg mai departe, uneori, sa nu caut explicatii. :)

Apoi s-a terminat vara si venea scoala again, lucru care a dus la schimbarea serviciului AGAIN (caracteristicile celui vechi nu corespundeau cu ce urma sa se intample in viata mea: examene, licenta, timp pentru somn) Si acum incepem sa ne apropiem de prezent. Inainte sa inceapa vara gasisem acest post si urma sa incep lucrul aici de la 1 Oct. Deci viitorul era cam previzibil :)
Acum am ceeeeeeeel mai minunat sef ( care daca va citi aici va sti ca nu mint-face parte din categoria oamenilor minunati despre care v-am povestit mai sus ca i-am intalnit in aceasta vara) si ceeeeeeeelll mai minunat serviciu al meu de pana acum! Sunt fericita ca ma pot duce si la munca si la fac, pentru ca in zilele noastre cu greu gasesti un serviciu pe gustul tau care sa iti permita o flexibilitate mai mare a programului. Uite, ca l-am gasit. Mi-a luat cam mult dar cred ca nu eram pregatita pentru el daca aparea mai devreme. Vara asta si-a spus cuvantul din muuulte puncte de vedere! Chair si acele 2 luni lucrate la hotel (Crowne Plaza) au avut mare influenta asupra mea. Chiar mare. :) in bine.

Apoi am incercat sa imi umplu cat mai mult programul ( tocmai pentru ca acea perioada importanta din viata mea de care v-am pov ca s-a incheiat, sa nu isi faca simtita lipsa atat de mult precum preconizam eu!) si am si reusit: serviciu, scoala, AEROBIC (da, m-am apucat si de sport, in sfarsit.. asta pe langa calutzi) si cativa prieteni noi. Avand in vedere ca verisoara mea si cel mai bun prieten al meu lucreaza intr-un nou pub misto de pe Lipscani (stiu ca suna ciudat "pub misto" si "lipscani" unele lng altele, dar crede-ti-ma pe cuvant.e chiar ok!) si eu ma duc mai mereu pe la ei, acesta a devenit un nou loc in care imi petrec timpul meu liber. ala care mai e, da... am salvat un pic din el :)

Ok, a inceput si scoala, s-a terminat vara.. acum deja vine iarna.. si de aici incolo va las sa cititi aproape despre fiecare zi din viata mea. cea agitata! ;) Have fun!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cineva a spus: destinul tocmai mi-a dat necesarul shut in dos pentru mult asteptatul salt inainte...E! Asa este! Pasul meu incepe cu acest blog prea tare si prea sincer! Oare am si eu cea mai mica vina?!

Enjoy... spunea...

Maaare vina si maaare legatura ai! :P Doar ai avut toata vara, nu? ;) :*

Anonim spunea...

Si tu? adica si tu ti-ai facut blog? :)) Toaaaata lumea are acum un blog... la cat mai multe posturi si comentarii :P