marți, 20 noiembrie 2007

Marti=scoala

Azi este ziua in care ma duc la scoala si nu ma duc la serviciu. :( sau :) ?
Ce sa zic, m-am obisnuit sa ma duc in fiecare zi la serviciu si atunci cand nu o fac, mi-e dor. S-a facut mai mult de o luna de cand lucrez aici! :)

Ieri ma gandeam ca vine vacanta, apoi in ianuarie iarasi vacanta intre semestre, dar.. ma bucuram degeaba, pentru ca oricum, dintr-o saptamana eu am o singura zi in care ma duc la sc. Ma rog, ma mai duc si miercurea, dar de dimineata, la un singur seminar. Asa ca .. vacanta sau nevacanta :) tot aia e, aproximativ.

Abia astept sa vina Decembrie, in schimb. :D :D Planuri la orizont..?? Pai .. DA!!! trebuie sa merg cu Sefu' sa luam BRAD!!! si sa il si impodobiiiimm!! Teambuilding la munte!! Apoi petrecerea angajatilor, trebuie sa o pregatim si pe ea. Si CEALALTA PETRECERE, de asemenea...din Praga! Uof!! Abia astept!

Acum pap ceva si ma duc la aerobic, am cam tras chiulul in ultima vreme.
Diseara.. poate am bafta sa ma scoata si pe mine cineva la un film, daca nu, tot "film" scrie pe seara mea, caci am cumparat azi Bolero si avea supliment cu cadou: 1 film pe DVD si o carticica cu previziuni astrologice pe 2008. Nu prea cred in ele. Hm...

That's all, folks!

Niciun comentariu: