luni, 19 noiembrie 2007

NU MA SIMT CA ACASA DECAT ACASA!




Am uitat sa mai spun ceva ... ce nu am descoperit acum, la munte, stiam demult! Dar e ceva ce trebuie precizat: IMI PLACE LA MINE ACASA, LA MINE IN ORAS, imi place sa dorm la mine in pat, pe perna mea, sa fac baie la mine in baie, sa mananc cu tacamurile mele si din farfuriile mele.. imi place pentru ca ma simt comod, ma simt bine, nu pentru ca sunt fitoasa. Cred ca mai sunt persoane ca mine, nu?! :) Adica.. uooff!! ce urat e cand nu esti la tine acasa si trebuie sa ai periuta dupa tine, si prosopul si trebuie sa ai grija de una, de alta..nu poti sa faci ce vrei tu chiar daca toti in jur iti spun "simte-te ca acasa"... NU POTI! daca versi ceva pe covor, nu te poti ridica linistit sa iei o carpa (de unde sti tu ca e) si sa stergi. te simti penibil. Daca vrei sa te duci sa te uiti in frigider degeaba(un obicei ff bine dezvoltat la mine) nu poti.. Chiar daca esti la sora, la verisoara, la bunica, la prietena cea mai buna.. si lista poate continua. Asa ca hai sa ne apreciem mai mult casutzele noastre iubite! Nu ca nu am face-o...

Iar daca cineva ma contrazice, il felicit ca poate sa fac lcrl asta! dar mie nu imi spuneti sa ma simt ca acasa.. ca voi spune "da, multumesc", doar din politete..

Uitati si pozele de care vorbeam :)
Tschuss!

Niciun comentariu: