miercuri, 28 noiembrie 2007

Birou, Sarrieri, milka specials si pregatiri... :D

Nu prea imi place mie ciocolata calda, dar cea de la Milka si cea de la Pub-ul de pe Lipscani sunt super.. :D

Ieri seara m-am intalnit cu mama lui Cristi si am fost la cimitir.. Nu imi vine sa cred cat timp a trecut si ..cum incepe sa isi faca simtita lipsa din ce in ce mai mult. Mama lui imi tot face mici atentii, parca acum as fi copilul lor..As vrea asta cateodata asa de mult! As vrea sa ma ia asa la ei acasa si sa aibe grija de mine :) Sunt niste oameni minunati si as face orice mi-ar sta in putinta sa ii ajut, in orice privinta. Tatal lui.. nu prea ma mai poate vedea, abia vorbeste cu mine la telefon.. :( Iarasi trebuie sa folosesc expresia "asta e viata" si sa spun din nou ca fiecare lucru care se intampla are in spatele lui un motiv bine intemeiat, pentru a nu incepe sa imi pun intrebari si sa caut explicatii..

Acum sunt la birou, pap niste biscuitzei cu jeleu, corectez niste teste de engleza, fac pregatiri pentru plecarea de maineee :D siiii... SAVUREZ primul cadou pentru ziua mea!!! Da, este cam devreme, daaaarrr ce mai conteaza!! incep sa imi savurez ziua si sa ma bucur de ea de pe acum :D:D Am primit un costumas de la Sarrieri .. BESTIAAAALLL!!!! De la o persoana pe care o iubesc mult, mult,mult, :D :D si care ma iubeste mult mult mult!!! Da, sunt sigura! ;) Mi-a placut mult de tot faptul ca eu vazusem costumasul si nu eram sigura asa.. mi-era cam frica sa mi-l iau si uite.. m-a incurajat ea!!!! Mi-a citit gandurile si mi-a dat un impuls :D :D:D

Sunt fff incantata si trebuia sa mentionez asta!! Pacat ca acum cateva zile cand am luat acele multe hotarari am stabilit sa stau singurica la locul meu pentru muuuult timp de acum incolo si.. nu va avea cine sa se bucure de costumasul meu, asa ca voi fi selfish si il voi purta doar pentru mine. :P

Ma bucur ca, dupa calculele mele, de ziua mea nu numai ca voi fi in Bucuresti, voi fi ACASA!!!! nu am mai fost de muuuullt acasa de ziua mea. Dar in acelasi timp ma gandeam ca toti vor fi plecati, sau vor avea planuri.. si decat singura.. mai bine cu ai mei, apoi ma gandeam iar.. WTF?? Trebuie sa fie o solutie si pentru asta! o sa caut variante!! Daca nu ma duc cu ai meeeeei... PIJAMAS PARTY , FETELE??? :D:D hai ca vedem, vedem!! Trebuie sa va iau pe toate la rand sa vad care ar fi dispusa de o seara intre fete, cu niste crema de wiskey, cu bomboane de ciocolata, brad, luminite, bancuri, cadouri de Craciun, muzica buna si dans?... E ??? :D Asa ca.. Blanka..Shakirel.. Andreea.. Alice.. Luc... ANYONE? Fac, pe aceasta cale, o invitatie neoficiala! Mi-ar placea sa imi fac si mie o surpriza, si sa nu va mai intreb personal, ci doar sa stau sa va astept. DAAAR.. cum NU suntem in filme, exista si posibiliatea sa raman singura sa va astept. TOATA NOAPTEA! Si nu vreau...

Azi?.. pai.. aerobic mai pe seara, in cazul in care nu intervine nimic, apoi.. acasa.. BAGAJEE!!! Leaving you again, Bucharest! ;)

Imi pare ff rau ca nu voi fi in Bucuresti pe 1 Dec, cand sunt tot felul de evenimente, pe la Bradul cel mare de la unirea, se aprinde orasul.. Anul asta chiar vroiam sa ma duc si eu la unul din evenimentele astea! Dar sambata, dupa ce plec de la Moeciu, am un hosstes la Brasov, deci.. :( nu voi ajunge in Bucuresti decat Sambata noapte.. sau Duminica dimineata. :(((

2 comentarii:

Anonim spunea...

Maaaamaaaaaaaa... ar fi super!!! suna foarte bine seara de care povestesti tu acolo.. :P Wow.. si deja si primul cadou.. pai inseamna ca, pana pe ziua ta, pe 24, o sa strangi teancuri teancuri.. super marfa... ;) Suna foarte hot costumasul.. si ma bucur foarte mult ca il poti pentru persoana care merita cel mai mult: pentru ca il porti pentru tine!!!!!!!!!!!
Distractie placuta!!!!!! Iti doresc sa fie super zilele astea.. si lasa, luminitele te asteapta aici si cand te intorci.. :*:*:*

Enjoy... spunea...

:D Esti prea tare..thx!! Si sunt surprinsa ca deja am 1 invitaaattt pt o seara de neuitat!!! :*:*:*:* Am, am?? <3